Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

Hogeschool West-Vlaanderen (3)

DB (2)

KBC (2)

Thomas More Kempen (2)

DocAtlas (1)

Hogeschool Gent (1)

KU Leuven (1)

FOD/SPF PO (1)

PXL (1)

More...

Resource type

book (3)

object (1)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2011 (4)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Object
Het klantenspel
Author:
ISBN: 9789058717122 Year: 2011 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met dit spel oefen je de grondhouding van klantgericht denken en handelen en vertaal je die naar concrete actie. Het spel geeft je inzicht in herkenbare situaties met klanten én in hoe je die zelf kunt beïnvloeden. Dat geeft jou en je klanten een goed gevoel over je relatie en zorgt voor wederzijds vertrouwen. Het spel kan gebruikt worden bij trainingen klantvriendelijkheid en wil een bijdrage leveren aan bewustwording, reflectie, samenwerking, inspiratie, motivatie en klantgedrevenheid.


Book
Het marketingwiel : in 7 stappen een succesvol marketingplan
Author:
ISBN: 9789023248033 Year: 2011 Publisher: Assen Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Marketingwiel bevat tientallen voorbeelden over hoe je de klantgerichtheid en concurrentiepositie kunt versterken door slimme promotiestrategieën en de inzet van internet, co-creatie en social media. Dit boek geeft praktische handvatten om klanten aan te trekken en te behouden, met meer omzet en meer winst als resultaat. Het Marketingwiel is dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB. Dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB om succesvol te worden, zijn niet alleen een goed idee, durf en hard werken noodzakelijk, maar ook een doelgerichte en gestructureerde aanpak. Door de verschillende elementen van het marketingwiel stapsgewijs voor jezelf en jouw bedrijf in kaart te brengen, realiseer je een succesvolle marketingaanpak op maat. Het Marketingwiel geeft een praktische aanpak voor het opstellen van een marketingplan. Een plan waarmee je in 7 stappen succesvol je eigen marketingdoelen realiseert. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Komt een klant bij de kassa
Author:
ISBN: 9789490783259 Year: 2011 Publisher: Place of publication unknown Reality Bites

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes ? Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn. In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs. Wie dit boek serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creëert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Het nieuwe werken ontrafeld : over bricks, bytes & behavior
Authors: --- ---
ISBN: 9789023245858 Year: 2011 Publisher: Assen Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het nieuwe werken staat volop in de aandacht. En niet zonder reden: het nieuwe werken staat synoniem voor innovatieve manieren van werken. Werkvormen die organisaties nieuwe kansen bieden om zich te onderscheiden. Tegelijkertijd is er nog weinig concreet bewijs dat deze nieuwe werkvormen ook daadwerkelijk vruchten afwerpen. Belangrijke vragen rond betekenis, nut en noodzaak van het nieuwe werken bleven tot voor kort onbeantwoord. Betrouwbare informatie over de impact van het nieuwe werken op de bedrijfsvoering en de concrete bijdrage aan het bedrijfsresultaat ontbrak. Daarin brengt dit boek nu verandering.In opdracht van Stichting Management Studies hebben de auteurs gekeken naar de verschillende verschijningsvormen van het nieuwe werken in de Nederlandse bedrijfspraktijk. Zij hebben diepgaand onderzoek gedaan bij ruim twintig toonaangevende organisaties naar nieuwe werkvormen en hebben daarmee de ware betekenis van het nieuwe werken 'ontrafeld'. Door in kaart te brengen wat de beweegredenen zijn voor organisaties om ermee aan de slag te gaan, krijgt het concept daadwerkelijk kleur. Maar ook door te kijken naar de werkvormen die daarbij worden gekozen, wat geleerde lessen zijn en wat het concreet oplevert.Dit boek verschaft een interessant en inspirerend, maar zeker ook ontnuchterend beeld van de praktijk van het nieuwe werken binnen een groot aantal Nederlandse organisaties. Het nieuwe werken, zo wordt in dit boek uiteengezet, is geen tovermiddel maar tegelijkertijd is 'niets doen' al lang geen serieus alternatief meer. Want in een snel veranderende organisatiecontext, waarin kennis en creativiteit als hefbomen naar concurrentievoordeel aan belang winnen, wordt het steeds belangrijker om nieuwe manieren van organiseren te verkennen. Juist omdat organisaties te maken hebben met een nieuwe generatie medewerkers die andere voorkeuren en preferenties koestert ten aanzien van werk en werkomgeving. Een werkomgeving die bovendien snel van karakter verandert door de ongekende mogelijkheden die nieuwe 'sociale' toepassingen van ICT bieden. Ontwikkelingen die steeds meer dwingen tot wezenlijke aanpassing van de organisatie van werk. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by