Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek wordt op een actuele en herkenbare manier inzicht geboden. De stof is niet alleen gebaseerd op theorie, maar ook op ervaring uit de ruime praktijk van de auteur. Er wordt dan ook kans geboden te oefenen aan de hand van herkenbare, prikkelende cases. In het boek worden basisbegrippen en relevante vaardigheden behandeld. Aan het slot van ieder hoofdstuk staan oefen- en verwerkingsvragen. Verder bevat dit boek concrete oefeningen en rollenspelen om zelf of onder leiding te doen. Het boek sluit af met praktische checklist
Communicatie --- Overleg --- Vergaderen --- Onderhandelen --- Brainstorming --- Verbale communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- S20110181.jpg --- communicatie --- mondelinge communicatie --- onderhandeling --- vergadertechniek --- 007 --- 007.1 --- Overleg (beraad) --- Onderhandeling --- 499.4 --- vergadertechnieken --- onderhandelen --- mondelinge communicatie, discussiëren, gespreks- en interviewtechnieken, spreken in het openbaar, vergadertechnieken
Choose an application
Dragracers doen het voor de voor de kick. Mensen nemen enorme tatoeages, doen aan kinky seks, allemaal voor de kick. Het is ook de verklaring, zo niet het excuus, van menig crimineel: 'Nee, edelachtbare, het ging niet om het geld, het ging om de kick.' Maar waarom ? Waarom zou je in een televisieprogramma voor vijf miljoen mensen voor gek gaan staan ? Waarom zou je geld betalen om vastgebonden aan een elastiek in een ravijn te springen ? Wat is dan precies die 'kick' ? De kick is een gezochte sensatie. Je krijgt hem door je grenzen te verleggen en zo tot een pieksensatie te komen die met intens geluk wordt geassocieerd. Je kunt deze ervaring 'kopen', bijvoorbeeld in de vorm van drugs, een extreme ervaring of een goksensatie. Als jij je kick echter zelf maakt (en dat kan iedereen), krijg je een ervaring die veel langer duurt, en veel intenser en bevredigender is dan de koopbare variant. Door te investeren in het verleggen van je persoonlijke grenzen kun je werkzame stoffen aanmaken, die nergens te koop zijn. Met de formule in dit boek kun je jezelf belonen met iets dat beter is dan geld, status of waardering: jij wordt je eigen energiecentrale! - Uitleg over de theorie en praktijk van de achtergrond en werking van een kickbeleving. - Inclusief interviewfragmenten met ervaringsdeskundigen: onder andere sporters, ondernemers, performers. - Met praktisch instrument voor motivatiemanagement: de gouden kickformuleBron : http://www.vanduurenmedia.nl
Emoties --- Psychologie van de consument --- Marketing --- Beleveniseconomie --- Trends --- Consumptiegedrag --- Emotie --- Consumentenpsychologie --- Trend --- Financiewezen
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|