Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Het werk behandelt de volledige marketingcyclus van analyse tot en met operationeel plan. De theorie en de modellen worden vanuit het perspectief van de non-profitsector uitgelegd en toegepast. Dit boek is rijkelijk voorzien van actuele voorbeelden. Non-profitorganisaties moeten voortdurend inspelen op veranderende wensen, problemen en verlangens van hun doelgroep en stakeholders. Zij moeten vaak samenwerken met collegas en toch onderscheidend zijn ten opzichte van die collega's. Zij houden rekening met de wensen en eisen van financiers en oriënteren zich blijvend op nieuwe en andere geldstromen. In deze dynamische omgeving wordt marketing steeds belangrijker. Niet zozeer als methode voor de dienstenontwikkeling of een incidentele analyse, maar als leidend principe voor de hele organisatie. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft marketing als methode om na te denken over strategieontwikkeling. In het tweede deel wordt stap voor stap uitgelegd hoe je van analyse via probleemstelling tot een operationeel plan komt. Het derde deel - de plaats van denkwerk - bevat de informatie die nodig is om een SWOT-analyse uit te voeren en marktonderzoek te doen
Choose an application
I. Agencification as a global phenomenon - II. Agencification in Anglo-American countries - Current challenges in agencification in Europe and beyond
Sociology of policy --- Public administration --- Organization theory --- Government business enterprises --- Administrative agencies --- Planning --- Management --- 410 Overheidsdiensten en overheidsbedrijven --- #SBIB:35H120 --- Academic collection --- controle --- administrations publiques --- Functioneel gedecentraliseerde besturen / overheidsondernemingen: algemeen --- overheidsadministraties --- Overheidsbedrijven --- Overheidsdiensten --- Overheidsmanagement --- #SBIB:35H200 --- #SBIB:35H100 --- management --- openbare administraties --- secteur public --- Overheidsmanagement: algemene werken --- Bestuurlijke organisatie: algemene werken --- openbare sector --- Overheidsbedrijven. --- Overheidsdiensten. --- Overheidsmanagement. --- Norway --- Openbare diensten --- Openbare diensten. --- Nationalized companies --- Parastatals --- Public enterprises --- State-owned enterprises --- Business enterprises --- Sociology of organization --- Ireland --- Flanders --- Management. --- Government business enterprises - Case studies --- Public administration - Planning --- Administrative agencies - Management --- Administrative agencies - Norway - Cross-cultural studies --- Administrative agencies - Flanders - Management - Cross-cultural studies --- Administrative agencies - Ireland - Management - Cross-cultural studies --- Administrative agencies - Ireland - Cross-cultural studies --- Administrative agencies - Flanders - Cross-cultural studies --- Administrative agencies - Norway - Management - Cross-cultural studies
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|