Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
peuterscholen --- kinderopvang --- Kindergarten --- baby's --- peuters --- 471.4 --- Baby's --- Betrokkenheid --- Ervaringsgericht kleuteronderwijs(EGKO) --- Leerlingvolgsystemen(Kindvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- Peuters --- Welbevinden --- 471.5 --- Leerlingvolgsystemen --- Didactiek; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- Kinderopvang --- Kleuteronderwijs --- Evaluatie --- Leerlingvolgsysteem --- Baby --- Peuter
Choose an application
454 --- Nederlands --- didactiek --- kleuteronderwijs --- leerlingvolgsystemen --- taalonderwijs --- 471.41 --- Leerlingvolgsystemen(Kindvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- Ontluikende geletterdheid --- 471.4 --- Leerlingvolgsystemen --- Taal --- Leerlingenvolgsysteem ; kleuteronderwijs --- Taalopvoeding ; kleuteronderwijs --- Taal en verbale expressie --- Didactiek; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Groeiboek is een hulpmiddel bij de uitbouw van een zorgbeleid in de school. Het is in de eerste plaats ontwikkeld voor de kleuterleidster en voor de kleuters die extra zorg nodig hebben. Via het stappenplan extra zorg, kunnen het kleuterteam, de zorgbegeleiders en de directie planmatig werken. Het omvat drie belangrijke stappen : signaleren, analyseren en handelen. Het gebruik van een kinddossier maakt de continuïteit van de aanpak mogelijk door de hele kleuterschool heen. Groeiboek bestaat uit vier delen : basisboek, signaleren, analyse en handelen en continuïteit van de leerzorg. Analyse en handelen is het omvangrijkste deel van Groeiboek. Het bestaat uit een aantal aparte boeken. Ontwikkeling van de zelfsturing. Zelfsturing is een ontwikkelingsdomein dat tot alle andere domeinen doordringt. De mate waarin een kleuter zichzelf stuurt, speelt een rol in alles wat hij doet of wil doen en ook als hij nieuwe dingen wil leren. Zelfsturing is een essentiële vaardigheid om te ontwikkelen en op een persoonlijke, later meer bewuste manier kennis en inzichten te kunnen opdoen, vaardigheden te verwerven, attitudes uit te bouwen. Elk aspect van zelfsturing komt aan bod met een beschrijving, een lijst met factoren die de ontwikkeling bevorderen en belemmeren, en een overzicht van de deelaspecten. Vervolgens wordt per situatie uitgelegd.
#KVHB:Kleuteronderwijs --- #KVHB:Kleuters --- #KVHB:Kleutervolgsysteem --- #KVHB:Kleuterzorgsysteem --- #KVHB:Test; schoolse geschiktheid en bekwaamheid --- #KVHB:Test; ontwikkelingsdoelen --- #KVHB:Test; zorgbeleid --- #KVHB:Testotheek TP --- leerlingvolgsysteem --- kleuters --- zorgverbreding --- 471.4 --- Kleutervolgsystemen --- Ontwikkeling van kinderen --- Zorgverbreding (Zorgbreedte) --- Handboek/cursus --- Kleuters ; onderwijs --- Leerlingvolgsystemen(Kindvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- 471.42 --- Denkontwikkeling --- Zorgverbreding --- 454 --- didactiek --- ervaringsgericht onderwijs --- Didactiek; algemeen --- Cognitieve opvoeding --- Leerlingvolgsystemen --- Kleuteronderwijs --- leerlingenvolgsysteem --- kleuterscholen --- ontwikkelingsonderzoek --- PXL-Education 2020 --- Leerlingvolgsysteem --- Didactics --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
Bestaat uit een leerlingvolgsysteem om de vorderingen van de kinderen bij te houden.
Muzikale vorming --- Basisonderwijs. --- kleuters --- evaluatie (onderwijs) --- Didactic evaluation --- ontwikkelingsgericht onderwijs --- Didactics of the arts --- Didactics of Kindergarten --- muzische vorming --- lager onderwijs --- Didactics of primary education --- #PBIB:+117.10 --- evaluatie --- muzikale opvoeding --- 477 --- Evaluatie --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Muzische vorming --- Portfolio's --- Rapporteren --- Circus --- Evaluatie (Beoordeling) --- Handboek/cursus --- Kinderen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kunstbeleving --- 477 ) * MUZISCHE OPVOEDING - O.N. --- CD-ROM 321 --- basisonderwijs --- communiceren --- muzische opvoeding --- portfolio's --- rapporteren --- Muzische vorming ; basisonderwijs --- Kunstzinnige vorming ; kleuteronderwijs --- Muzische vorming : Algemeen --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- (zie ook: Schoolrapporten) --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- 371.67 --- 373.5 --- C6 --- muziek --- leerboeken --- muzische expressie --- Leerlingvolgsystemen(Kindvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- Kunstzinnige vorming --- CD-R 429 --- muzische opvoeding en -expressie --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- 477 ) * MUZISCHE OPVOEDING - O.N --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Communicatie --- Acteren --- Toneel --- Dramatische vorming --- Expressie-activiteiten --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Muziek --- Beeldtaal --- Kunsten --- Dans --- Media --- Klassen --- Klaslokalen --- Kunstenaars --- Muzische opvoeding --- Basisonderwijs --- beeldtaal --- #BSCH: vak: muziek --- #BSCH: vak: zang --- #BSCH: vak: toneel --- Expressie-activiteit --- Theater --- Klas --- Klaslokaal --- Kunstenaar --- Kind --- Portfolio --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Sport --- Kunst --- Afrika --- Compositie (muziek)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|