Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
615.851 --- Hippotherapie --- Paarden --- Psychotherapie. Pschychoanalyse als therapie
Choose an application
159.9 <09> --- Psychologie/algemeen --- Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--Geschiedenis van ... --- 159.9 <09> Psychologie--Geschiedenis van ... --- 159.9 <09> Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--Geschiedenis van ... --- Psychologie--Geschiedenis van ... --- Psychology --- History --- Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--Geschiedenis van .. --- Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--Geschiedenis van
Choose an application
375.9 --- 379.851.48 --- evenementenorganisatie --- risicomanagement --- meetingsector --- congresorganisatie --- event management --- congrestoerisme --- organisatie van congressen en evenementen --- congrestoerisme, incentive reizen, zakenreizen en citytrips
Choose an application
Choose an application
Christian moral theology --- #gsdb2 --- C1 --- pauselijke brief --- encycliek --- liefdadigheid --- 262.13 BENEDICTUS XVI --- 262.851 --- Kerken en religie --- Pausschap. Heilige Stoel. Vaticaan. Paus als soeverein--BENEDICTUS XVI --- Pauselijke verklaringen. Encyclieken --- 262.851 Pauselijke verklaringen. Encyclieken --- 262.13 BENEDICTUS XVI Pausschap. Heilige Stoel. Vaticaan. Paus als soeverein--BENEDICTUS XVI
Choose an application
pronkelijke titel : The gift of ADHD, Activity book
ADHD --- emotionele intelligentie --- 464 --- Leerproblemen --- Kinderen met leerproblemen --- Kinderen --- 159.97 --- 159.97 Psychologie van het abnormale--(Psychotherapie. Groepstherapie zie {615.851};Psychiatrie zie {616.89}) --- Psychologie van het abnormale--(Psychotherapie. Groepstherapie zie {615.851};Psychiatrie zie {616.89}) --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
Deze publicatie reikt een model aan om een gemeentelijk toeristisch beleid te ontwikkelen. Visievorming, de verschillende fasen van een strategische toeristische beleidsplanning leiden, de publieke en private actoren komen hierbij aan bod. Deze publicatie legt ook een sterk accent op de rol van steden en gemeenten in het sturen van toeristische ontwikkelingen. Veel aandacht gaat naar het samengestelde karakter van het toeristisch product en beleid. Ook de verwevenheid van toerisme met vele beleidsdomeinen komt sterk naar voren. 1. Toerisme: een omgevingsanalyse 2. Toerisme binnen lokale besturen 3. Toeristische beleidsplanning in lokale besturen 4. Toerismebeleid integreren binnen de organisatie 5. Duurzame ontwikkeling van (lokaal) toerisme 6. Decreet Toeristische Samenwerkingsverbanden 7. Toeristisch onthaal 8. Bijlagen
Tourism --- Flanders --- Toerisme --- beleid --- 684 Toerisme --- toerisme --- toeristische economie --- 379.851.46 --- stedenbeleid --- toeristisch beleid --- Vlaanderen --- stadstoerisme --- 375.1 --- plattelandstoerisme, hoevetoerisme en stadstoerisme --- beleid. --- Beleid. --- Tourist trade and state --- Flanders (Belgium)
Choose an application
Dit gereviseerde oefenboek (vragen) bevat dezelfde achttien hoofdstukken als het handboek zelf. Voor elk hoofdstuk hebben we achtereenvolgens vragen over de hoofdlijnen en de kernbegrippen, ja/nee-vragen en vierkeuzevragen gemaakt. Bovendien bevat dit oefenboek per hoofdstuk enkele doordenk- en toepassingsvragen. In combinatie met de opgedane theoretische kennis en de juiste houding kun je hiermee een aantal bruikbare beroepscompetenties ontwikkelen. In het tweede deel van het oefenboek (antwoorden en samenvattingen) zijn de antwoorden te vinden. De ja/nee-vragen zijn nieuw. Uit onderzoek is gebleken dat bij voldoende aantallen vragen tentamens met ja/nee-vragen even goed als vierkeuzevragen kunnen voldoen aan eisen van betrouwbaarheid en validiteit bij het toetsen. De gedeeltes over de hoofdlijnen en de kernbegrippen kunnen ook dienen als een samenvatting.
didactiek --- psychologie --- Psychology --- 159.9 <07> --- 159.9 --- Psychologie --- Bewustzijn --- Concentratie (Aandacht) --- Denken --- Gedrag --- Intelligentie --- Leren --- Motivatie (Studiemotivatie) --- Persoonlijkheidsleer --- Psychopathologie --- Sociale psychologie --- Toegepaste psychologie --- Vergeten --- Waarneming --- 411 --- 159.9 <07> Psychologie--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- 159.9 <07> Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- Psychologie--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- Inleidingen - hand- en leerboeken psychologie --- Didactics of higher education --- Psychologie.
Choose an application
Sigmund Freud, in his search for the origins of the sense of guilt in individual life and culture, regularly speaks of ""reading a dark trace"", thus referring to the Oedipus myth as a myth on the problem of human guilt. The sense of guilt is indeed a trace that leads deep into the individual's mental life, into his childhood life, and into the prehistory of culture and religion. In this book this trace is followed and thus Freud's thought on the sense of guilt as a central issue in his work is analyzed, from the earliest studies on the moral and ""guilty"" characters of the hysterics, via the
Guilt. --- Freudian Theory. --- Guilt --- Emotions --- Ethics --- Conscience --- Shame --- Theory, Freudian --- Guilts --- Psychological aspects --- Freud, Sigmund, --- Freud, Sigmund --- Academic collection --- 159.9 FREUD, SIGMUND --- 159.9 FREUD, SIGMUND Psychologie--FREUD, SIGMUND --- 159.9 FREUD, SIGMUND Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--FREUD, SIGMUND --- Psychologie--FREUD, SIGMUND --- Psychologie: zie ook: Psychiatrie: n-{616.89-008} en n-{615.851}--FREUD, SIGMUND --- Theory (Philosophy) --- Philosophy --- Freudian theory --- Freud; psychoanalysis; sense of guilt
Choose an application
handboeken secundair onderwijs --- wiskunde --- PXL-Education 2016 --- 371.67 --- 373.5 --- 372.851 --- bso --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.3 --- schoolboeken --- Wiskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 373.5 Middelbaar onderwijs --- 373.5 Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Middelbaar onderwijs --- Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- 372.851 Wiskundeonderwijs --(niet-universitair onderwijs) --- Wiskundeonderwijs --(niet-universitair onderwijs) --- didactiek secundair onderwijs - wiskunde --- Wiskunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Beroepssecundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Metend rekenen --- Rekenen --- Volume --- Oppervlakte --- Geld --- Procenten --- Volume (wiskunde) --- Procent --- #BSCH: vak: wiskunde
Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|