Narrow your search
Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Klanten winnen : hoe een accountplan de klantfocus vergroot
Authors: ---
ISBN: 9789013056693 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek marketing : klant- en marktgericht ondernemen
Authors: --- ---
ISBN: 9789050957953 Year: 2008 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing is vandaag onmisbaar voor iedere organisatie. Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen biedt op een zeer praktijkgerichte manier toegang tot het boeiende vakgebied Marketing. Dit handboek reikt een concreet stappenplan aan waarmee managers, bedrijfsleiders en medewerkers van een bedrijf of organisatie meteen aan de slag kunnen. Om de verschillende marketingstappen concreet uit te werken is er ook nood aan een duidelijk geformuleerde bedrijfsvisie, een missie, doelstellingen en strategie. Allemaal onderwerpen die uitgebreid in dit boek aan bod komen. Dit handboek is vooral bestemd voor bachelor en bachelor na bachelor opleidingen, voor niet-bedrijfseconomen die een grondige inleiding in de marketing wensen. Voor de practicus is deze uitgave een handige leidraad bij zijn dagelijkse werkzaamheden.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by