Listing 1 - 10 of 35 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dutch literature --- 485 --- didactische werkvormen --- educatieve spellen --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - algemeen vormende vakken
Choose an application
Memory and the Brain. Steven Rose##De stad als geheugen van de toekomst. Eric Corijn##Lezen in tijden van lijstjes. Ronald Soetaert##Every word you say, can and will be used against you. Friso Roscam-Abbing##Het geheugen van de Esterházy's: over archieven en herinneringen. Douwe Draaisma##Vergeten of verholen geschiedenis? De plaats van migratie in de geschiedenis van België. Anne Morelli##Het museale geheugen. Sylvie Dhaene##Het DNA: ook een geheugen? Jean-Jacques Cassiman##Kort pleidooi voor enig gezond misverstand en de vitaliteit van het vergeten. Erwin Mortier##Waar is de tijd... Tijdssculpturen in Needcompany's King Lear en Isabella's Room. Christel Stalpaert##De atopia van het geheugen. Eleen Deprez##Het vergeten van het geheugen. Pieter Van Leuven
Memory. --- Cognitive psychology --- cognitieve psychologie --- memory --- Essay(s) --- 378 --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Yearbooks --- Psychologie --- Hersenen --- Geheugen --- Geheugen (psychologie) --- Man --- Volwassene --- memory [psychological concept]
Choose an application
Secondary education --- Flanders --- Academic collection --- #SBIB:316.334.1O240 --- Democratisering van, in en door onderwijs: algemeen --- E-books --- Education [Secondary ] --- Belgium --- Costs
Choose an application
Het onderwijs aan kinderen met speciale onderwijsbehoeften evolueert al enige tijd naar een meer inclusief stelsel. De overheid kiest meer en meer voor een beleid waarbij scholen uit het gewoon onderwijs gaandeweg meer middelen en kansen krijgen om competenties te ontwikkelen voor de opvang en begeleiding van kinderen met problemen, stoornissen of beperkingen bij het leren. Anderzijds blijft de overheid een netwerk van gespecialiseerde scholen erkennen en subsidiëren als alternatieve onderwijsvorm en als centrum van waaruit ondersteuning kan geboden worden voor het gewone onderwijs
Buitengewoon onderwijs ; Vlaanderen. --- Orthopedagogics --- buitengewoon onderwijs --- #KVHB:Buitengewoon onderwijs --- #KVHB:Orthopedagogie --- GON --- Vlaanderen --- inclusief onderwijs --- 464 --- leerproblemen --- orthopedagogiek --- zorgverbreding --- 460.8 --- Inclusief onderwijs --- Buitengewoon onderwijs --- Handelingsplannen --- Financiering --- Zorgverbreding --- 090831.jpg --- Buitengewoon basisonderwijs ; Vlaanderen --- kinderen met leerproblemen --- Buitengewoon onderwijs ; algemeen --- Buitengewoon onderwijs; algemeen --- (zie ook: Geïntegreerd onderwijs) --- Gehandicapte kinderen --- Onderwijs --- Zorgbeleid --- Schoolmanagement --- Onderwijsbeleid --- Kind met een handicap --- Nederland --- Kust --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
378 --- 711.4 --- 72 --- 72.025 --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Gemeentelijke planologie. Stadsplanning. Stedenbouw --- Architectuur. Bouwkunst --- Architectuur: schade; verval; conservatie; restauratie; verandering van gebruik --- Conferences - Meetings --- 711.4 Gemeentelijke planologie. Stadsplanning. Stedenbouw --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- 72.025 Architectuur: schade; verval; conservatie; restauratie; verandering van gebruik --- 72 Architectuur. Bouwkunst --- 72 Architecture --- Architecture --- Étude et enseignement
Choose an application
In dit boek bespreken de auteurs de soorten reken-stoornissen die kinderen kunnen hebben en hoe deze rekenproblemen kunnen worden onderzocht. Kinderen met dyscalculie hebben vaak een flinke weerzin tegen rekenen. Het is belangrijk dat het rekenen voor hen weer leuk wordt. Er worden veel tips en adviezen gegeven, en rekenmaterialen genoemd die goed inzetbaar zijn. In Kinderen met dyscalculie bespreken de auteurs de soorten rekenstoornissen die kinderen kunnen hebben en hoe deze rekenproblemen kunnen worden aangepakt. Kinderen met dyscalculie hebben vaak een flinke weerzin tegen rekenen. Het is dan ook belangrijk dat het rekenen voor hen weer leuk wordt. (Bron: covertekst)
51:37 --- dyscalculie --- rekenstoornissen --- 464.2 --- 51:37 Mathematics-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Mathematics-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Kinderen met rekenproblemen --- Dyscalculie. --- Orthopedagogics --- Paediatrics --- #KVHB:Rekenstoornissen --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Rekenproblemen(Kinderen met rekenproblemen, Dyscalculie) --- Secundair onderwijs --- Wiskunde --- 464 --- Basisonderwijs --- Dyscalculie --- Kinderen --- Kinderen met leermoeilijkheden ; basisonderwijs --- 083294.jpg --- Rekenstoornissen ; kinderen --- Kinderen met leerproblemen --- Rekenproblemen --- Leerlingbegeleiding --- Zorgverbreding --- Rekenstoornissen --- Rekenen --- Logopedie --- Rekenprobleem --- Rekenstoornis
Choose an application
Technical, artistic and vocational education --- Arts and Humanities --- Education & Careers --- Vocational education --- Professional education --- Enseignement professionnel --- Professional education. --- Vocational education. --- beroepsopleiding --- vocational training --- onderwijs --- education --- leren --- learning --- Education (General) --- Onderwijs (algemeen)
Choose an application
460.8 --- Hulpmiddelen --- Inclusief onderwijs --- Schoolkeuze --- 37.014 --- Kinderen met een handicap --- Onderwijs --- Buitengewoon onderwijs; algemeen --- Gehandicapte kinderen --- Buitengewoon onderwijs --- Geïntegreerd onderwijs --- Samenwerking gewoon - buitengewoon onderwijs --- Kind met een handicap --- Hoger onderwijs
Choose an application
Higher education --- anno 1900-1999 --- anno 2000-2009 --- Netherlands --- 63 --- 378 --- Agriculture and related sciences and techniques. Forestry. Farming. Wildlife exploitation --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- 63 Agriculture and related sciences and techniques. Forestry. Farming. Wildlife exploitation --- 63 Landbouw, veeteelt en verwante wetenschappen en technieken. Bosbouw. Landbouw. Exploitatie van dieren in het wild. --- Landbouw, veeteelt en verwante wetenschappen en technieken. Bosbouw. Landbouw. Exploitatie van dieren in het wild.
Choose an application
Bibliotheken zijn er volgeschreven over de vraag wat opvoeding nu eigenlijk is, en vooral over de vraag wat het zou moeten zijn. Wat is het doel van de opvoeding, wie is er voor verantwoordelijk, welke middelen zijn geschikt en geoorloofd? De antwoorden op dergelijke vragen blijken zeer sterk te variëren, niet alleen per cultuur of zelfs per subcultuur, maar ook per historische periode, samenlevingsvorm en religie. Opvoeding kan daarom met recht worden opgevat als een spiegel van de beschaving waarin zij gestalte krijgt. Door goed in die spiegel te kijken kunnen we van alles te weten komen over de wisselwerking tussen opvoeding, cultuur en maatschappij.
Pedagogiek en onderwijskunde --- handboeken en inleidingen --- 430.4 --- Algemene pedagogiek (opvoeding, pedagogie) --- Antropologie --- Echtscheiding --- Hechting --- Jeugdcriminaliteit --- Kinderen --- Kindermishandeling --- Opvoeding --- Opvoedingsmilieu --- Ouders --- Probleemgedrag --- Rechten van het kind --- Religie --- 432 --- 37 --- 094401.jpg --- Verzamelde opstellen --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Philosophical anthropology --- Educational sciences --- wijsgerige antropologie --- pedagogiek --- History of civilization --- cultuurgeschiedenis --- Pedagogiek --- Opvoeding en onderwijs --- handboeken en inleidingen. --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Provincie West-Vlaanderen --- 37 Education --- Education --- Onderwijs --- Handboeken en inleidingen. --- Catholic Church --- Child abuse --- Childcare --- Teachers --- Migration --- Developmental psychology --- Upbringing --- Religion --- Book --- Anthropology
Listing 1 - 10 of 35 | << page >> |
Sort by
|