Narrow your search
Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Film
Intrss Vrbrdnd Lzn : interesse verbredend lezen : achtergrondkennis opbouwen via een 5-stappen aanpak
Authors: ---
ISBN: 9789074233781 Year: 2008 Publisher: Vlissingen Bazalt

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Intrss Vrbrdnd Lzn : interesse verbredend lezen : achtergrondkennis opbouwen via een 5-stappen aanpak
Authors: ---
ISBN: 9789074233781 Year: 2008 Publisher: Vlissingen Bazalt

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Intrss Vrbrdnd Lzn. Interesse Verbredend Lezen. Achtergrond opbouwen via een 5-stappen aanpak
Authors: --- ---
Year: 2008 Publisher: Vlissingen Bazalt

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Interesse Verbredend Lezen is een vijfstappen aanpak, waarmee achtergrondkennis wordt opgebouwd door alle leerlingen. Intrss Vrbrdnd Lzn bestaat uit een dvd met begeleidend boekje. Via de dvd wordt de aanpak gepresenteerd: we zien Robert Marzano de achtergrond en de praktijk van de vijfstappen aanpak uitleggen, we nemen een kijkje in groepen en we horen leraren vertellen over hoe ze ermee werken. Deze werkwijze, gedurende een periode van jaren toegepast, biedt effectieve resultaten als het gaat om de leesvaardigheid en het leesplezier van de leerling, de achtergrondkennis van de leerling en zijn actieve woordenschat. Met de dvd hebben leraren voortdurend de 'handleiding' voor deze werkwijze op een visuele en praktische manier bij de hand.


Book
Wat werkt op school : research in actie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789074233996 9789074233798 Year: 2008 Publisher: Vlissingen Bazalt educatieve uitgaven

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor ieder in het onderwijs die echt wil weten welke didactische aanpak de resultaten van de leerlingen aantoonbaar verbetert, biedt dit boek zicht op research uitkomsten, overzichten en beschrijvingen van wat werkt. De auteurs zetten tientallen jaren wetenschappelijke informatie om in heldere actieplannen voor de praktijk. Er blijken 9 soorten didactische aanpak te zijn die het leren van de leerling op hoger niveau brengen. Van elk van deze negen didactische strategieën wordt uitgelegd: wat de essentie ervan is, welke principes belangrijk zijn voor het goed toepassen van de aanpak, met voorbeelden uit de praktijk schema's, indelingen, stappenplannen en andere hulpmiddelen om mensen uit het onderwijs te helpen de didactische strategieën direct toe te passen.

Making standards useful in the classroom
Authors: --- ---
ISBN: 1281255254 9786611255251 1416607498 141660748X 9781416607489 9781416605379 1416605371 9781416607502 1416607501 9781281255259 6611255257 9781416606482 1416606483 1416605363 9781416605362 1416603468 9781416603467 9781416605355 1416605355 1280928492 9781280928499 9781416605362 1416603468 9781416603467 9786610928491 6610928495 1416617957 9781416617952 Year: 2008 Publisher: Alexandria, Va. : Association for Supervision and Curriculum Development,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Learn how to convert standards into useful tools for teachers, plus set up related grading scales that support formative assessment and effective instruction. Includes detailed scoring scales and sample measurement topics for K-8 science, math, language arts, social studies, and K-12 life skills.

Listing 1 - 5 of 5
Sort by