Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De invloed van cultuur op het consumentengedrag wordt een alsmaar belangrijker aspect in onze maatschappij. In België is er echter nog maar weinig bekend over de Turkse populatie met betrekking tot zijn consumentengedrag. Daarom trachten we met dit onderzoek een duidelijker beeld te verkrijgen van de Turkse consumenten in België. Het doel van dit onderzoek is namelijk onderzoeken wat de winkelkeuze beïnvloed bij de Turkse populatie in Gent.De twee onderzoeksvragen luiden dan ook als volgt: “Hoe zien de winkelvoorkeuren eruit bij de Turkse populatie in Gent?”“Welke zijn de bestedingen bij de Turkse populatie in Gent?”Dit onderzoek is gebaseerd op een bestaand onderzoek: “Kleurrijk winkelen” van Femke Wokke(2006). Het werd uitgevoerd in Nederland en het bestudeert het winkelgedrag van niet-Westerse allochtonen.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|