Narrow your search
Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Book
La drépanocytose, une identité, un combat et un métier
Authors: ---
Year: 2007 Publisher: Bureau d'études et de recherche pour la promotion de la santé (BERPS)

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Le livre «La drépanocytose, une identité, un combat et un métier» est un outil de sensibilisation, d'information et d'éducation du grand public et de tous les acteurs qui luttent contre la drépanocytose, l'«anémie SS».


Digital
Building a gender friendly school environment: A toolkit for educators and their unions
Author:
Year: 2007 Publisher: Education International

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Audio
Gender mainstreaming in practice: a toolkit: part II sectoral briefs
Year: 2007 Publisher: UNDP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The art and science of teaching : a comprehensive framework for effective instruction
Author:
ISBN: 1281239054 9786611239053 1416606564 1416606580 9781416606567 9781416606581 9781281239051 1416606572 9781416606574 9781416605713 1416605711 9781416606574 6611239057 1416614974 Year: 2007 Publisher: Alexandria, Va. : Association for Supervision and Curriculum Development,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The popular author of Classroom Instruction That Works discusses 10 questions that can help teachers sharpen their craft and do what really works for the particular students in their classroom.


Book
Creating gender-fair schools and classrooms: engendering social justice 5-13
Authors: ---
Year: 2007 Publisher: London Paul Chapman Publishing


Book
Girls' choice: wensen en grenzen in intimiteit
Author:
Year: 2007 Publisher: Place of publication unknown Rutgers Nisso Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit spelmateriaal is ontwikkeld om meisjes de zeggenschap over hun (seks)leven te laten behouden. De aanleiding hiervoor was een onderzoek naar de achtergronden van tienerzwangerschappen. Een gebrek aan controle en regie over hun eigen (seks)leven bleek voor de meisjes een belangrijke factor hierbij te zijn. Een gebrekkige effectieve seksuele voorlichting, die dikwijls beperkt blijft tot de technische aspecten van seks en anticonceptie, helpt natuurlijk niet om de juiste keuzes te maken. Aandacht voor de eigen gevoelens, verlangens en motieven en de nodige communicatieve skills is nodig om de meisjes weerbaarder te maken. Het spelmateriaal kan gebruikt worden voor de leeftijdsgroep van de 10 tot 13 jarigen, voor hen is een apart basisspel ontwikkeld, en meisjes ouder dan 13 jaar.


Book
Creating gender-fair schools and classrooms: engendering social justice 14-19
Authors: ---
Year: 2007 Publisher: London Paul Chapman Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe zorg je ervoor dat jongens en meisjes gelijke kansen krijgen op school? In deze praktische gids worden hiervoor suggesties gedaan. De doelgroep zijn 14-19 jarigen. In deze groep zijn er uitgesproken sekseverschillen in bijvoorbeeld de studie- en beroepskeuze. Jongens kiezen nog altijd meer voor wetenschappen en technologie, terwijl meisjes meer taalvakken en menswetenschappen kiezen. Er is in deze gids veel aandacht voor de identiteitsbeleving van jongeren, oefeningen om zelfwaarde te stimuleren en hen een vrije en bewuste keuze te laten maken. Zelfrespect maar ook respect voor de andere ongeacht zijn sociale, seksuele of etnische achtergrond.


Book
Voyage au coeur des fleurs : modèles botaniques et flores d' Europe au XIXème siècle
Author:
ISBN: 9782870375655 2870375654 Year: 2007 Volume: 12 Publisher: Namur : Presses universitaire de Namur,

Listing 1 - 8 of 8
Sort by