Narrow your search

Library

VIVES (31)

Arteveldehogeschool (30)

Odisee (28)

UCLL (28)

Hogeschool Gent (26)

Hogeschool West-Vlaanderen (21)

Thomas More Kempen (11)

PXL (10)

AP (9)

Thomas More Mechelen (9)

More...

Resource type

book (31)

audio (6)

object (3)

digital (1)


Language

Dutch (32)


Year
From To Submit

2007 (32)

Listing 1 - 10 of 32 << page
of 4
>>
Sort by

Digital
Klipklas : muzische fragmenten 2007
Year: 2007 Publisher: Sint-Amandsberg Arteveldehogeschool Campus Sint-Amandsberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Moet je doen : muziek : handleiding voor groep 1 en 2
Authors: --- ---
ISBN: 9789006668148 9006668141 Year: 2007 Publisher: Utrecht Thieme/Meulenhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Lessen in de handleiding voor groep 1 : Knuffels - In de klas - Optocht - Rikketikketik, het regent - Kleuren in het bos - Kabouters - Spelen met pittenzakken - Wie niet lopen wil - Een pakje van de Sint - Kerst - De poppenmaker - Sneeuw - Reusje - Bolletjes - Ochtendgymnastiek - Clowns - De verschrikkelijke vlieg - Vlinders - De olifant - In de zee Lessen in de handleiding voor groep 2 : Tellen - In het huis - Spinnen - Luister naar de wind - Drummen - Een muziekfeestje - Waarom gaan mijn handen zo? - Circuspaarden - Het pietenorkest - De kerstboom - Houthakkertjes - Winter bibber bibber - Teddybeer - Rode stippen op een ei - Eendjes in het voorjaar - De stoomtrein - De krokodil - Kleuterpop - Fantasiefiguren - Indianen - Kopieerbladen - Discografie


Book
Moet je doen : muziek : handleiding voor groep 5
Authors: --- ---
ISBN: 9789006668179 9006668176 Year: 2007 Publisher: Utrecht Thieme/Meulenhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Lessen in de handleiding : Op vakantie - Hey ba Ba re Bop - Kattengejank - Hej Par - Toverspreuken - Ani Couni - De nacht in de grot - Muziek uit de oude trommel - Slaginstrumenten - De draak van Drakesteijn - Stekelhaar en basgitaar - Een Russisch tempo - De vuurvogel - Stemmen - Drumstel - Boeven - Inbrekers - Aquarium - We will rock you - Houd je mond!


Book
Moet je doen : muziek : handleiding voor groep 3
Authors: --- ---
ISBN: 9789006668155 900666815X Year: 2007 Publisher: Utrecht Thieme/Meulenhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Lessen in de handleiding : De zeppelin - Een steentje voor jou - de slak en de haas - Een kronkelige slang - De keukenkastmuis - De regen - Muziek kun je tekenen - Sint en Piet op het dak - Een beetje sneller - De keizer van Hongkong - De straat - Carnaval Dzing Boem - Zachtjes lopen - Het paaskonijn - Zoem zoem zoem - De tovenaar - Muziek om bij wakker te blijven - De kring rond - Robbie Robot - De speeltuin


Book
3
Author:
ISBN: 9789086890262 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Rijksmuseum


Multi
Twee maten rust : antiagressie en relaxatie met muziek en beweging [cd]
Author:
ISBN: 9789059323629 Year: 2007 Publisher: Sint-Niklaas Abimo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In 'Twee maten rust' stelt Kris Flameng zeer concrete oefeningen en werkvormen voor, bedoeld voor mensen die vanuit verschillende opleidingen met verschillende kinderen werken. Veel van de voorgestelde oefeningen kunnen in de vorm van (muziek)therapie aangeboden worden, zowel in groepsverband als individueel.


Book
Kunst voor beginnende kunstenaars : 100 unieke creatieve ideeën voor kinderen van 6-10 jaar
Author:
ISBN: 9789076771984 Year: 2007 Publisher: Katwijk Panta Rhei

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek biedt een bonte verzameling van 100 eenvoudige creatieve projecten die met name jongere kindeen zullen aanspreken. De projecten worden stap voor stap beschreven en leiden steeds tot een verrassend resultaat. Het plezier in het creatief bezig zijn staat centraal bij alle projecten: het gaat om het proces, niet om het eindproduct. Er wordt geëxperimenteerd met ongebruikelijke materialen, eigen kunstzinnige ideeën worden aangemoedigd, expressieve vaardigheden worden spelenderwijs ontwikkeld in een sfeer van vrijheid en vrolijkheid. De activiteiten zijn verdeeld in 4 categorieën: tekenen en ontwerpen, schilderen en stempelen, collages en combinaties, beeldend vormgeven. (Bron: covertekst)


Book
Moet je doen : beeldende vorming : groep 7 : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789006668124 9006668125 9781111238032 1111238030 Year: 2007 Publisher: Zutphen Meulenhoff Educatief

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij de module beeldende vorming krijgen de leerlingen tal van uitdagende en aansprekende opdrachten. Ze gaan hiervoor op zoek naar hun eigen oplossing. Centraal in die zoektocht staat altijd een kunstwerk. Een kunstwerk met een verhaal en een betekenis voor kinderen. Zo wordt de opdracht voor de leerlingen betekenisvol en worden ze uitgenodigd om te (leren) verbeelden. Kleuren, knippen, tekenen, vouwen, zagen; het zijn allemaal vaardigheden die leerlingen in deze module leren.


Book
Moet je doen : beeldende vorming : groep 6 : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789006668117 9006668117 9781111238025 1111238022 Year: 2007 Publisher: Zutphen Meulenhoff Educatief

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij de module beeldende vorming krijgen de leerlingen tal van uitdagende en aansprekende opdrachten. Ze gaan hiervoor op zoek naar hun eigen oplossing. Centraal in die zoektocht staat altijd een kunstwerk. Een kunstwerk met een verhaal en een betekenis voor kinderen. Zo wordt de opdracht voor de leerlingen betekenisvol en worden ze uitgenodigd om te (leren) verbeelden. Kleuren, knippen, tekenen, vouwen, zagen; het zijn allemaal vaardigheden die leerlingen in deze module leren.


Book
Moet je doen : beeldende vorming : groep 3 : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789006668087 9006668087 9781111237998 1111237999 Year: 2007 Publisher: Zutphen Meulenhoff Educatief

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij de module beeldende vorming krijgen de leerlingen tal van uitdagende en aansprekende opdrachten. Ze gaan hiervoor op zoek naar hun eigen oplossing. Centraal in die zoektocht staat altijd een kunstwerk. Een kunstwerk met een verhaal en een betekenis voor kinderen. Zo wordt de opdracht voor de leerlingen betekenisvol en worden ze uitgenodigd om te (leren) verbeelden. Kleuren, knippen, tekenen, vouwen, zagen; het zijn allemaal vaardigheden die leerlingen in deze module leren.

Listing 1 - 10 of 32 << page
of 4
>>
Sort by