Narrow your search
Listing 1 - 4 of 4
Sort by
Mon travail ce n'est pas mon travail : Pierre Bernard : design pour le domaine public
Authors: ---
ISBN: 303778086X 9783037780862 Year: 2007 Publisher: Baden : Lars Müller,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Altitude: contemporary Swiss graphic design
Authors: --- ---
ISBN: 9783899551600 3899551605 Year: 2007 Publisher: Berlijn Die Gestalten Verlag GmbH & Co

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A new wave of intellectually rigorous and iconoclastic Swiss designers are carving their niche in a new graphic language. By combining traditional high quality "Swiss Style" with advanced media, they are giving rise to a progressive style of visual expression. Seven years after publishing Swiss Graphic Design, we present Altitude - a new generation of flourishing contemporary designers, giving insight into the impact, essence and diversity of the work and evaluating the significant evolution of illustration and typography in recent years. (Copié du site "http://www.amazon.fr")

Gods in the bazaar : the economies of Indian calendar art
Author:
ISBN: 9780822339267 9780822339069 Year: 2007 Publisher: Durham : Duke University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Advertising now. Online
Author:
ISBN: 9783822849569 3822849561 Year: 2007 Publisher: Köln London : Taschen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dans la lignée de Advertising Now! Print, cet ouvrage propose de continuer l'exploration des publicités actuelles en s`intéressant cette fois aux publicités Internet. Ce deuxième ouvrage TASCHEN dans la série Advertising Now! vient compléter Advertising Now! Print et le futur Advertising Now! TV Commercials afin de fournir une étude complète de la publicité aujourd'hui. Divisé par sujet, l`ouvrage passe en revue les campagnes de publicité les plus importantes de l’Internet ainsi que les agences les plus réputées, dont DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch et 2020 London. Chaque chapitre apporte également le témoignage d`une des agences, mettant ainsi en exergue non seulement la campagne mais également sa réalisation et ses enjeux. Quelqu’en soit le commanditaire, toutes ces publicités ont contribué à changer le visage de la publicité en ligne. Le livre est accompagné d’un DVD qui présente les campagnes publicitaires, ainsi que des interviews et le déroulement des campagnes.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by