Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Methods in social research (general) --- Mass communications --- 303.2 --- 650 Sociale wetenschappen --- 695 Communicatie --- #SBIB:303H14 --- #SBIB:309H02 --- 316.772.44 --- Meettechnieken bij sociaalwetenschappelijk onderzoek meten in de maatschappijwetenschappen --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Communicatiewetenschap: algemeen --- Massacommunicatie--(communicatiesociologie) --- 316.772.44 Massacommunicatie--(communicatiesociologie) --- 303.2 Meettechnieken bij sociaalwetenschappelijk onderzoek meten in de maatschappijwetenschappen
Choose an application
Visual communication. --- Communication visuelle --- Visual communication --- Visual literacy --- #SBIB:303H14 --- #SBIB:39A2 --- #SBIB:39A8 --- Graphic communication --- Imaginal communication --- Pictorial communication --- Communication --- Literacy, Visual --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Antropologie: methoden en technieken --- Antropologie: linguïstiek, audiovisuele cultuur, antropologie van media en representatie
Choose an application
Mass media --- #SBIB:054.AANKOOP --- #SBIB:303H14 --- #SBIB:309H022 --- #SBIB:309H1000 --- 659.3 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Research --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Massacommunicatie --- Media: algemene en theoretische werken --- Mass communications
Choose an application
De media worden doorgaans als zeer invloedrijk voorgesteld: 'dat komt door de media' is een staande uitdrukking. Meestal verwijst men dan naar al dan niet 'verderfelijke' tendenties in de inhoud van bijvoorbeeld video's, strips, kranten, tijdschriften of televisieprogramma's. Om dat te onderzoeken zijn allerlei inhoudsanalyseprocedures ontwikkeld, die een kenmerk gemeenschappelijk hebben: het materiaal moet worden gelezen. Dat lijkt een basisvaardigheid, maar bij nader inzien zijn er allerlei methodische haken en ogen aan verbonden. In dit boek worden verschillende aspecten van het onderzoek van de media-inhoud toegelicht aan de hand van concrete onderzoeksvoorbeelden. Aan de orde komen zowel kwantitatieve als kwalitatieve en geautomatiseerde procedures; zowel de krant, de televisie als Internetmateriaal.
Research (onderzoek) --- 001.891 --- 316.772.14 --- Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- Inhoudsanalyse--(communicatiesociologie) --- 316.772.14 Inhoudsanalyse--(communicatiesociologie) --- 001.891 Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- massamedia --- mass media --- communicatie --- newspapers --- onderzoek --- television --- analyse --- internet --- kranten --- communication --- televisie --- research --- analysis --- theorie --- theory --- oefening --- practice --- kwantitatieve methoden --- quantitative methods --- kwalitatieve methoden --- qualitative methods --- Mass Media --- Massamedia --- #SBIB:303h14 --- #SBIB:309h506 --- #SBIB:309h512 --- #SBIB:303H14 --- #SBIB:309H506 --- #SBIB:309H512 --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Code en boodschap: inhoudsanalyse: theorie en methodologie --- Verbale communicatie: inhoudsanalyse: onderzoekingen
Choose an application
Mass media policy. --- Digital media --- Violence in mass media --- Mass media and children. --- Mass media and youth. --- Government policy. --- Law and legislation. --- Media --- Beïnvloeding --- Media-effect --- Onderzoek (wetenschap) --- Mediaonderzoek --- Kind --- Jongere --- Age group sociology --- Mass communications --- Computer. Automation --- Mass media and children --- Mass media and youth --- Mass media policy --- #SBIB:303H14 --- #SBIB:309H402 --- Mass media --- Mass media and state --- State and mass media --- Communication policy --- Youth and mass media --- Youth --- Children and mass media --- Children --- Electronic media --- New media (Digital media) --- Digital communications --- Online journalism --- Government policy --- Law and legislation --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media,
Choose an application
#KVHA:Media --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Asielproblematiek --- 668.8 Vluchtelingen --- asielzoekers --- 316.776 --- 341.43 --- #SBIB:309H1024 --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H506 --- #SBIB:303H14 --- nieuwsberichtgeving --- communicatie --- beeldvorming --- multiculturele samenleving --- asiel --- België --- 090.1 --- 341.43 Uitwijzing. Politieke vluchtelingen. Asielrecht. Vluchtelingenrecht --- Uitwijzing. Politieke vluchtelingen. Asielrecht. Vluchtelingenrecht --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Code en boodschap: inhoudsanalyse: theorie en methodologie --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- 007 --- 325 --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele middelen in België --- Immigrants --- Refugees --- Press coverage --- Immigrants - Press coverage - Belgium --- Refugees - Press coverage - Belgium
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|