Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek gaat over het beheer en management van vooral niet-gestructureerde informatie (= content) en de middelen die internet en intranet daarbij bieden. Het boek is tot stand gekomen door het bundelen van ervaring en expertise binnen het bedrijf Cap Gemini. De achtergrond en het toenemend belang van content management ('het uithangbord' van bedrijven en de integratie met de bedrijfsprocessen) worden op een begrijpelijke manier uitgelegd. Het boek wordt afgesloten met een aanpak voor implementatie van content management in organisaties. Het boek is met name bedoeld voor communicatie-, marketing- en ICT-afdelingen. Ook voor studenten informatica is dit verplichte kost. Met tekstkaders, talrijke schema's en een register. - G.A.C.M. van der Heijden
098 Bedrijfskunde --- Information (gestion) Informatie (management) --- Workflow Workflow --- 366.4 --- content management --- bedrijfseconomie, leer van de organisatie, bedrijfsleiding - management --- Information retrieval --- IR (information retrieval) --- kennismanagement --- content management (informatica)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|