Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Belangrijke peilers van dit helder opgezette boek over business-to-businessmarketing zijn ten eerste de relaties en communicatie tussen organisaties en ten tweede de invloed van informatiesystemen en technologie (IST) op de prestaties van bedrijven. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de belangrijkste IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is voorzien van verschillende didactische elementen. Naast doelstellingen, discussievragen en samenvattingen geeft het boek de nodige voorbeelden en cases. Hierdoor is het een prettig leerboek voor marketingstudenten, maar ook voor studenten uit andere richtingen die in hun werk (zijdelings) met business-to-businessmarketing te maken zullen krijgen.
Marketing. --- Marketingmanagement. --- Applied marketing --- marketingbeleid --- business marketing --- Direct marketing --- Marketing --- 369.1 --- 339.138 --- Marketingmanagement --- Business-to-Business marketing --- Informatiesystemen --- Marketinginformatiesystemen --- Informatiesysteem --- Marketinginformatiesysteem --- Financiewezen
Choose an application
Empereurs --- Emperors --- Emperors. --- Hadrian, --- 117-138. --- England --- Forum romain (Rome, Italie). --- Hadrian's Wall (England). --- Italy --- Mur d'Hadrien (Angleterre). --- Roman Forum (Rome, Italy). --- Rome (Empire). --- Rome --- Histoire --- History
Choose an application
Seeking peace through strength, emperor Hadrian (117-139) went to Numidia in summer 128 to reviewthe fighting skills of Rome's African army. In speeches to the troops, he reviewed the maneuvers hewitnessed. Afterwards the army recorded the speeches in an inscription on the parade ground atLambaesis. Though shortened and broken by gaps, these are the only surviving speeches of an ancientemperor to his soldiers. As our liveliest, richest, and most authentic source for understanding the trainingand fighting skills of the Roman army, they offer unparalleled insight.
Ships, Ancient --- Ships --- Navires anciens --- Navires --- Reconstruction --- Germany --- Allemagne --- Antiquities, Roman. --- Antiquités romaines --- Rome (Empire) --- Classical antiquities --- Antiquités romaines --- Rome --- Ships - Reconstruction --- Military art and science --- Inscriptions --- Hadrian, Emperor of Rome, 76-138 --- Africa, North --- Hadrien (empereur romain ; 0076-0138) --- Rome. Armée --- Inscriptions latines --- Histoire --- Numidie --- 30 av. J.-C.-284 --- Histoire militaire
Choose an application
Portfolio management. --- AA / International- internationaal --- 333.600 --- 333.138.1 --- 339.40 --- Financiële markten. Kapitaalmarkten (algemeenheden). --- Passieve instellingen. Beleggingsfondsen. Investment trusts. money market funds. --- Vermogenbeheer. financiële analyse (algemeenheden). --- Financiële markten. Kapitaalmarkten (algemeenheden) --- Passieve instellingen. Beleggingsfondsen. Investment trusts. money market funds --- Vermogenbeheer. financiële analyse (algemeenheden)
Choose an application
Dit boek gaat over marketing in de entertainmentbranche. Aan de orde komen achtereenvolgens – in drie delen – de entertainmentmarkt en het medialandschap, de entertainmentbranches zoals muziek, films, games en evenementen en in het derde deel de strategische ontwikkelingen op het gebied van entertainmentmarketing. Bij het boek hoort een website met aanvullend materiaal. De eindredacteur is zelfstandig communicatieadviseur en als docent verbonden aan de Hogeschool Utrecht. Daarnaast zijn vele deskundige auteurs op deelgebieden betrokken geweest bij de totstandkoming. In deze tweede herziene druk heeft internet een centrale plaats. Alle teksten en illustratiemateriaal zijn geactualiseerd en het onderdeel sport is verdwenen. Het boek is gemakkelijk geschreven en heeft een moderne lay-out met passende illustraties. Een aanrader zowel voor iedereen die geïnteresseerd is in de entertainmentmarkt als voor de professional die zich dagelijks bezighoudt met entertainmentmarketing. Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad. Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt en gaat tevens in op de geschiedenis daarvan. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen. Deel 3 gaat in op strategische ontwikkelingen in de entertainmentwereld en de rol van marketing daarin. Ieder hoofdstuk start met een lijst concrete leerdoelen en eindigt met een beknopte samenvatting. Basisboek entertainmentmarketing is bedoeld voor hbo-studenten media- en entertainmentmanagement, leisure, commerciële economie, facility management en communicatie. Daarnaast is het boek geschikt voor iedereen die de entertainmentbranche beter wil leren kennen. Henk Penseel is zelfstandig adviseur en parttime docent aan het Institute for Marketing & Commerce van de Hogeschool Utrecht. Bij dit boek hoort een website met veel extra materiaal. De code in dit boek geeft je twaalf maanden toegang tot dit materiaal en is slechts één keer te gebruiken.
Evenementen --- Marketing --- Organisatie. --- Computerspellen. --- Filmindustrie. --- Muziekindustrie. --- 658.8 --- entertainment. --- evenementen. --- marketing. --- Marketing, verkoop, distributie. --- Applied marketing --- evenementen marketing --- marketing --- evenementen --- entertainment --- marketing, verkoop, distributie --- #KVHA:Marketing --- #KVHA:Entertainment --- 658.81 )* VERKOOP --- evenementenorganisatie --- film --- media --- televisie --- 339.138 --- Marketing : amusement --- Organisatieleer --- evenement --- organiseren --- 375.9 --- departement PHL Music 08 --- marketingstrategie --- Evenementenmarketing --- Muziekindustrie --- Film --- Media --- Evenementiële communicatie --- Vrijetijdssector --- Interactiviteit --- Sport --- Sportmarketing
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|