Listing 1 - 10 of 165 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Introduction : Les choix en soins de santé - 1: La privatisation de la protection sociale : un phénomène croissant et multiforme - 2: La responsabilisation individuelle : aboutissement de la logique néo-libérale et de l'individualisme - 3: Du progrès technique dans le champ d'action de la médecine
Gezondheidszorg --- Soins de santé --- W 84 Health services. Quality of health care (General) --- Medical Laboratory Science --- Insurance, Health --- Liability, Legal --- Habilitation. --- Sécurité sociale. --- Innovation technologique. --- Système de soins de santé. --- Économie de la santé. --- Privatisation. --- France. --- Sécurité sociale. --- Système de soins de santé. --- Économie de la santé.
Choose an application
Wie in het onderwijs werkt, krijgt in zijn loopbaan te maken met agressief gedrag van leerlingen of ouders. Een verwijt, een vernederende blik, een opgestoken vinger, ... tot regelrechte criminele feiten. Het is niet gemakkelijk om in zulke situaties gepast te reageren. Extreme of uitzonderlijke agressie-incidenten kunnen leiden tot een gevoel van onmacht of zelf onveiligheid. Het eigen professioneel functioneren kan een flinke knauw krijgen. Daarom is het belangrijk die onmacht om te buigen in weerbaarheid. Alleen wie zich rustig en zelfverzekerd voelt in confrontatie met agressie, kan gepast reageren.
Agressie --- Leerlingen. --- agressie --- Primary education --- gedragsstoornissen --- leerlingenbegeleiding --- geweldbeheersing --- Personality development --- Pupil counseling. Pupil guidance --- schoolproblemen --- 37.015.31 --- geweld --- Agressie: onderwijs --- 071018.jpg --- 371.212 --- 454.9 --- onderwijs --- scholen --- 37 --- 455.9 --- 454.22 --- 465 --- 467 --- Conflicten --- Conflicthantering --- Gedragsproblemen --- Gesprekstechnieken --- Onderwijs --- Relatie leraar - leerling --- Sociaal-agogische vaardigheden --- Sociaal-emotionele opvoeding --- agressiviteit --- angst --- emoties --- gedrag --- geweld op school --- Agressie (geweld, woede) --- Conflictbeheersing --- Leerkracht-leerling --- School --- agressie (ler) --- 416.5 --- agressiviteit (agressie) --- leerkracht --- veiligheid --- Leerlingbegeleiding --- 301.15 --- Didactische beginsituatie --- schoolmoeheid, spijbelen, pesten en overige onderwerpen --- Overige onderwerpen --- Onderwijsstijlen --- Kinderen met socio-educatieve belemmeringen --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- Didactiek ; algemeen ; overige onderwerpen --- (zie ook: teleonderwijs) --- (zie ook: criminaliteit) --- Aggressiveness in children --- Handbooks, manuals, etc. --- Aggressiveness (Psychology) management --- #PBIB:+105.91 --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Geestelijke gezondheid van leerlingen : Algemeen --- Geweld --- reactiestrategieën --- departement Lerarenopleiding 07 --- Gesprekstechniek --- Gedragsprobleem --- Sociaal-agogische vaardigheid --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Christianisme et philosophie --- Métaphysique. --- Ontologie. --- Et la métaphysique. --- Metaphysics --- Ontology --- Academic collection --- Being --- Philosophy --- Necessity (Philosophy) --- Substance (Philosophy) --- God --- Philosophy of mind --- Thomas, --- Hegel, Georg Wilhelm Friedrich, --- Heidegger, Martin, --- Kant, Immanuel, --- Kant, Emmanuel --- Kant, Emanuel --- Kant, Emanuele --- Hegel, Giorgio Guglielmo Frederico --- Hegel, Georg Wilhelm Friedrich --- Akʻvineli, Tʻoma, --- Akvinietis, Tomas, --- Akvinskiĭ, Foma, --- Aquinas, --- Aquinas, Thomas, --- Foma, --- Thomas Aquinas, --- Tʻoma, --- Toma, --- Tomas, --- Tomasu, --- Tomasu, Akwinasu, --- Tomasz, --- Tommaso, --- Tʻovma, --- Тома, Аквінський, --- תומאס, --- תומס, --- اكويني ، توما --- Hegel, Georg Wilhelm Friedrich. --- Heidegger, Martin --- Kant, Immanuel --- Métaphysique --- Ontologie --- Metaphysics. --- Ontology. --- Dieu. --- Christianisme et philosophie. --- Kant, I. --- Kānt, ʻAmmānūʼīl, --- Kant, Immanouel, --- Kant, Immanuil, --- Kʻantʻŭ, --- Kant, --- Kant, Emmanuel, --- Ḳanṭ, ʻImanuʼel, --- Kant, E., --- Kant, Emanuel, --- Cantơ, I., --- Kant, Emanuele, --- Kant, Im. --- קאנט --- קאנט, א. --- קאנט, עמנואל --- קאנט, עמנואל, --- קאנט, ע. --- קנט --- קנט, עמנואל --- קנט, עמנואל, --- كانت ، ايمانوئل --- كنت، إمانويل، --- カントイマニユエル, --- Kangde, --- 康德, --- Kanṭ, Īmānwīl, --- كانط، إيمانويل --- Kant, Manuel, --- Khaĭdegger, Martin, --- Haĭdegger, Martin, --- Hīdajar, Mārtin, --- Hai-te-ko, --- Haidegŏ, --- Chaitenger, Martinos, --- Chaitenker, Martinos, --- Chaintenger, Martin, --- Khaĭdeger, Martin, --- Hai-te-ko-erh, --- Haideger, Marṭinn, --- Heidegger, M. --- Haideger, Martin, --- Hajdeger, Martin, --- הייגדר, מרתין --- היידגר, מרטין --- היידגר, מרטין, --- 海德格尔, --- Chaintenker, Martin, --- Hāydigir, Mārtīn, --- Hīdigir, Mārtīn, --- هاىدگر, مارتين, --- هىدگر, مارتين, --- Ākvīnās, Tūmās, --- اكويني، توما, --- آکويناس، توماس, --- Hēgeru, --- Hei-ko-erh, --- Gegelʹ, Georg, --- Hījil, --- Khegel, --- Hegel, G. W. F. --- Hegel, --- Hei Ge Er, --- Chenkel, --- Hīghil, --- הגל, --- הגל, גאורג וילהלם פרידריך, --- הגל, גיאורג וילהלם פרידריך, --- הגל, ג.ו.פ, --- היגל, גורג ווילהלם פרדריך, --- היגל, גיורג וילהלם פרידריך, --- 黑格尔, --- Hegel, Guillermo Federico, --- Hegel, Jorge Guillermo Federico, --- Heyel, Georg Wilhelm Friedrich, --- Higil, Gʼūrg Vīlhim Frīdrīsh, --- هگل, --- هگل، گئورگ ويلهم فريدريش, --- Thomas, - Aquinas, Saint, - 1225?-1274 --- Kant, Immanuel, - 1724-1804 --- Hegel, Georg Wilhelm Friedrich, - 1770-1831 --- Heidegger, Martin, - 1889-1976 --- Métaphysique. --- Et la métaphysique.
Choose an application
Choose an application
In this book the eminent psychoanalyst Leonard Shengold looks at why some people are resistant to change, even when it seems to promise a change for the better. Drawing on a lifetime of clinical experience as well as wide readings of world literature, Shengold shows how early childhood relationships with parents can lead to a powerful conviction that change means loss. Dr. Shengold, who is well known for his work on the lasting effects of childhood trauma and child abuse in such seminal books as Soul Murder and Soul Murder Revisited, continues his exploration into the consequences of early psychological injury and loss. In the examples of his patients and in the lives and work of such figures as Edna St. Vincent Millay, William Wordsworth, and Henrik Ibsen, Shengold looks at the different ways in which unconscious impressions connected with early experiences and fantasies about parents are integrated into individual lives. He shows the difficulties he's encountered with his patients in raising these memories to the conscious level where they can be known and owned; and he also shows, in his survey of literary figures, how these memories can become part of the creative process. Haunted by Parents offers a deeply humane reflection on the values and limitations of therapy, on memory and the lingering effects of the past, and on the possibility of recognizing the promise of the future.
Attitude change. --- Client-centered psychotherapy. --- Motivation (Psychology) --- Psychotherapy --- Action, Psychology of --- Drive (Psychology) --- Psychology of action --- Psychology --- Client-centered counseling --- Client-centered therapy --- Counseling, Client-centered --- Counseling, Nondirective --- Counseling, Person-centered --- Nondirective counseling --- Nondirective psychotherapy --- Nondirective therapy --- Person-centered counseling --- Person-centered psychotherapy --- Rogerian psychotherapy --- Change of attitude --- Attitude (Psychology) --- Change (Psychology) --- Judgment --- Social influence
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Wie in het onderwijs werkt krijgt in zijn loopbaan te maken met agressief gedrag van leerlingen of ouders. Een verwijt, een vernederende blik,... tot criminele feiten. Het is niet gemakkelijk om in zulke situaties gepast te reageren. 'Agressie op school aanpakken' biedt een stappenplan dat je kunt volgen op het moment dat je met agressie wordt geconfronteerd. De auteur gaat niet alleen in op wat je beter wél en beter niet doet, maar beschrijft ook hoe je met je eigen emoties kunt omgaan. De voorbeelden uit school- en klaspraktijk zorgen voor de nodige illustratie. Dit boek is bedoeld voor iedereen die in een school werkt.
Choose an application
Short stories --- English
Choose an application
Listing 1 - 10 of 165 | << page >> |
Sort by
|