Narrow your search

Library

KU Leuven (2)

UAntwerpen (2)

UGent (2)

AP (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

LUCA School of Arts (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

UCLL (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

2004 (3)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Marketingbeleid
Authors: --- ---
ISBN: 9045511061 Year: 2004 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Principes van marketing.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9043006505 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit is de derde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het ook op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by