Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Kinderen ontwikkelen hun taalvaardigheid voor een groot deel in interactie: via gesprekken met volwassenen en kinderen in hun omgeving. Die taalontwikkeling begint thuis en zet zich voort in de kinderopvang, de peuterspeelzaal en op school. Maar niet iedere interactie is vanzelf geschikt voor taalverwerking. Vaak bieden gesprekken op de basisschool en in peuterzalen minder kansen voor taalverwerving dan de spontane gesprekjes thuis. Daarom is het van belang dat leidsters en leerkrachten ervoor zorgen dat gesprekken in de kinderopvang, de peuterspeelzaal en op school zo goed mogelijk de taalontwikkeling stimuleren. CombiList is daarbij een hulpmiddel. (Bron: voorwoord)
Taal en verbale expressie. --- Taalonderwijs; Nederlandse taal. --- Nederlands voor anderstaligen. --- Gesprekken met kinderen. --- Interactief taalonderwijs. --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie). --- Lager onderwijs. --- Mondelinge communicatie. --- Nederlands als tweede taal. --- Taalontwikkeling. --- Taalvaardigheid. --- Kleuterschool: taal. --- Didactics of Dutch --- taalverwerving --- Didactics of Kindergarten --- 471.41 --- 475.2 --- Nederlands 838.5 --- Gesprekken met kinderen --- Interactief taalonderwijs --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Lager onderwijs --- Mondelinge communicatie --- Nederlands als tweede taal --- Taalontwikkeling --- Taalvaardigheid --- 472.1 --- Taalverwerving --- 051336.jpg --- Kleuterschool: taal --- Taal en verbale expressie --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Nederlands voor anderstaligen --- Kleuteronderwijs --- Taalontwikkelingsstoornissen --- Linguïstiek --- Basisonderwijs --- Taalontwikkelingsstoornis --- Taalonderwijs --- NT2 --- Interactief onderwijs --- Taal --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie
Choose an application
Bonte boel! is een bonte verzameling ideeën om er in kleurrijk gezelschap van jonge kleuters een bont geheel van te maken. Het is de bedoeling om via activiteiten rond muzische vorming (beweging, muziek en beeld) de taalvaardigheid te stimeren.
Muzikale vorming --- Taal --- Kleuteronderwijs. --- taalvaardigheid --- taalverwerving --- muzische vorming --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- Didactics of the arts --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of Dutch --- kleuteronderwijs (doelgroep) --- Taalvaardigheid ; kleuteronderwijs --- #PBIB:+111.23 --- Muziek --- Nederlands --- Nederlands voor anderstaligen --- kleuters --- taal --- 471.41 --- didactiek --- kleuteronderwijs --- muzikale opvoeding --- Auto's --- Ballonnen --- Buizen --- Doeken --- Dozen --- Gaatjes --- Hamsters --- Hout --- Kleuteronderwijs --- Muzische vorming --- Papier --- Peuters --- Schoenen --- Taalontwikkeling --- Taalvaardigheid --- Verzamelen --- Water --- Didactiek --- Handboek/cursus --- Jongste kleuters --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Thematisch werken (Belangstellingscentra) --- 471.46 ) Muzische vorming --- auto's --- balonnen --- buizen --- doeken --- dozen --- gaatjes --- hamsters --- muziekinstrumenten maken --- papier --- schoenen --- stokken --- takken --- torens --- water --- Muzische vorming ; kleuteronderwijs --- 472.19 --- Kleuterschool: taal --- Vakdidactiek : Nederlands voor anderstaligen : Kleuteronderwijs --- didactiek kleuteronderwijs - taal en verbale expressie --- Taal en verbale expressie --- Didactiek van de kunst --- Didactiek van het Nederlands --- Didactiek van het kleuteronderwijs --- PXL-Education 2013 --- muzikale expressie --- Taalopvoeding --- Nederlands als tweede taal --- NT2
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|