Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
In deze bundel over de vraag naar kwaliteit en opbrengst van de brede school belichten verschillende auteurs ieder op hun eigen wijze een onderdeel van het vraagstuk. Daarbij is er oog voor de maatschappelijke opbrengst, voor het meten van de opbrengst van de brede scholen (onderling en in vergelijking met reguliere scholen), voor het inrichten van evaluatie en monitoring van een brede school, maar ook voor de kwaliteit van de gemeentelijke beleidsprocessen, en het bepalen van de kwaliteitszorgpositie van de brede school.
458.1 --- Brede school --- Kwaliteitszorg --- Nederland --- Onderwijsachterstand --- Onderwijsbeleid --- Organisatie - Management --- Brede school. --- Nederland.
Choose an application
Choose an application
Nederland --- Brede school --- Samenwerking scholen - externe instellingen --- Secundair onderwijs --- Onderwijsbeleid --- 458.1 --- Organisatie - Management --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
Sports --- Sports sponsorship --- Marketing --- Economic aspects --- 796.062 --- -Sports --- -Sports sponsorship --- Sponsorship of sports --- Corporate sponsorship --- Field sports --- Pastimes --- Recreations --- Recreation --- Athletics --- Games --- Outdoor life --- Physical education and training --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Sponsorship --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Sports - Marketing --- Sports - Economic aspects
Choose an application
Hans Westerbeek en Aaron Smith onderzochten hoe aspecten als politiek, economie, cultuur en commercie de toekomst van sport beïnvloeden. Zij behandelen de opkomst van sport als business, profileren de psychologie van de fan, ontvouwen de architectuur van het mondiale sportsysteem en brengen in kaart hoe technologische ontwikkelingen ervoor gezorgd hebben dat sport het meest waardevolle goed van de media- en entertainmentindustrie is geworden. (Bron: covertekst)
796.062 --- 658.88 --- 79 --- sport --- sportmanagement --- 617.12 --- Sportmanagement --- Sportmarketing --- Sport --- 101147.jpg --- Sport en economie --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Toegepaste marketing --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Economie --- Sportsociologie --- Commercialisering --- Internet --- Marketing --- Sponsoring --- Financiewezen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
sport --- sportmarketing --- sportsponsoring --- 79 --- 796.062 --- 796.078 --- 658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 796.078 Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Applied marketing --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- sportbeleid --- sponsoring --- Marketing --- Sport --- Economie --- Sportmanagement --- Management --- Reclame --- Televisie --- Internet --- Sponsoring (alle aspecten) --- Public relations --- Sponsoring --- Financiewezen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Onderzoek --- Geweld --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
In dit boek wordt ouderbetrokkenheid vanuit verschillende invalshoeken belicht. De dagelijkse contacten tussen ouders en scholen worden er systematisch in kaart gebracht aan de hand van gegevens verstrekt door directeuren en leraren van 100 scholen en meer dan 2800 ouders.
Lerarenopleiding --- algemeen. --- School management --- Flanders --- Ouderparticipatie ; onderwijs ; Vlaanderen --- #SBIB:316.334.1O222 --- #SBIB:316.334.1O280 --- Academic collection --- #A0312A --- 732 Onderwijsparticipatie --- 458.1 --- Onderwijs --- Ouderparticipatie --- Vlaanderen --- Basisonderwijs --- Buitengewoon lager onderwijs (BLO) --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Relatie ouder - school --- Secundair onderwijs --- 032297.jpg --- Organisatie van het onderwijs: regionaal --- Relaties tussen personeel, school en community: algemeen --- Organisatie - Management --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie --- Algemeen.
Choose an application
Dit boek brengt leidinggevenden in het onderwijs in aanraking met de contextuele visie en geeft hun concrete handvatten om er in de dagelijkse praktijk mee om te gaan.
School management --- onderwijsmanagement --- 371.12 --- #PBIB:2003.4 --- 458.1 --- leidinggeven --- schoolmanagement --- Burn-out --- Functioneringsgesprekken --- Leiding geven --- Loyaliteit --- Onderwijs --- Schoolomgeving --- Schoolleiders --- 031974.jpg --- Onderwijs: leiding geven --- Onderwijzend personeel --(algemeen) --- schoolmanagement, directieraden, klassenraden, ouderavonden, oudercommissies, ouderparticipatie, schoolparlementen en schoolraden --- Organisatie - Management --- 371.12 Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Provincie West-Vlaanderen
Choose an application
Dit boek omvat zowel de marketingcommunicatie van sport als de marketingcommunicatie door sport. Veel verhalen laten twee zijdes zien van dezelfde medaille. (Bron: covertekst)
Communicatie. --- Marketing. --- Sport. --- Industrial economics --- Applied marketing --- sport --- marketingcommunicatie --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Mass communications --- 796.062 --- Sports --- -Academic collection --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Field sports --- Pastimes --- Recreations --- Recreation --- Athletics --- Games --- Outdoor life --- Physical education and training --- Marketing --- -#SMV:000001 --- #SMV:beleid --- #SMV:economie --- #SMV:sport --- #SMV:sport algemeen --- 79 --- marketing --- sponsoring --- sportmarketing --- 369.1 --- PR --- communicatie --- 617.12 --- Communicatie --- Public relations --- Reclame --- Sponsors --- Sport --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- 030461.jpg --- Marketing ; sport --- Sponsoring ; sport --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- public relations --- Sport; politiek, wetgeving en organisatie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Sponsoring --- Financiewezen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid --- -Marketing
Choose an application
Methodieken en technieken voor participatorische aanpak
Participatie. --- politieke participatie --- besluitvorming --- sociaal beleid --- burgerparticipatie --- Community organization --- Political sociology --- inspraak --- Beleid --- Inspraak --- Participatie --- Methodologie --- Technieken --- 652 Sociologie --- Sociologie 30 --- Sociologisch onderzoek 303.1 --- Enquetering 049.5 --- 458.1 --- Democratisering van het onderwijs --- Filosofie --- Onderwijs --- Pedagogiek --- 316.47 --- bedrijfsorganisatie --- communicatie --- 183.2 Participatie - Methode en praktijk --- 183.2 participatie - Methode en praktijk --- groepswerk --- sociaal-cultureel werk, methoden --- vergadertechnieken --- Organisatie - Management --- (zie ook: Onderwijskunde) --- 361.13 --- 374 --- E-books --- Analyse --- Evaluatie --- 498 --- opbouwwerk --- participatie --- samenlevingsopbouw, opbouwwerk, buurtwerk, streekontwikkeling
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|