Narrow your search
Listing 1 - 5 of 5
Sort by
The Tour de France, 1903-2003
Authors: ---
ISBN: 0203502418 9780203502419 9780714653624 0714653624 9780714682976 0714682977 9786610048120 6610048126 0714682977 0714653624 9781135762391 1135762392 9781135762346 1135762341 9781135762384 1135762384 1280048123 9781280048128 Year: 2003 Publisher: London Portland, OR F. Cass

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book analyses the Tour de France over its long history both as France's most prestigious and famous sporting event and as a European and, increasingly, a world cycling competition.


Book
Sportbusineness in de mondiale markt
Authors: ---
ISBN: 9077072349 Year: 2003 Publisher: Nieuwegein Arko Sports Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hans Westerbeek en Aaron Smith onderzochten hoe aspecten als politiek, economie, cultuur en commercie de toekomst van sport beïnvloeden. Zij behandelen de opkomst van sport als business, profileren de psychologie van de fan, ontvouwen de architectuur van het mondiale sportsysteem en brengen in kaart hoe technologische ontwikkelingen ervoor gezorgd hebben dat sport het meest waardevolle goed van de media- en entertainmentindustrie is geworden. (Bron: covertekst)

So what's a boy?: addressing issues of masculinity and schooling
Authors: ---
ISBN: 0335203825 0335203817 9780335226351 0335226353 9780335203826 9780335203819 Year: 2003 Publisher: Maidenhead Open University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek richt zich op de impact en gevolgen van normen inzake mannelijkheid op het leven van jongens op school. Via interviews met jongens uit diverse achtergronden verkennen de auteurs de verschillende manieren waarop jongens ‘mannelijkheid’ definiëren en onderhandelen. De volgende vragen en kwesties worden aangepakt: wat betekent het een 'normale' jongen te zijn en wie beslist dit? Hoe hebben aspecten van mannelijkheid invloed op jongens uit cultureel diverse achtergronden, inheemse jongens, jongens met een handicap en jongens van uiteenlopende seksualiteiten? Welke geschillen over macht hebben invloed op het leven van deze jongens en hun relaties op school? Door middel van het problematiseren van de vraag ‘wat een jongen een jongen maakt’, biedt dit boek aanbevelingen en methoden voor het werken met jongens binnen een schoolse context.


Book
Marketingcommunicatie in de sport
Author:
ISBN: 9043007013 Year: 2003 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek omvat zowel de marketingcommunicatie van sport als de marketingcommunicatie door sport. Veel verhalen laten twee zijdes zien van dezelfde medaille. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by