Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
This book analyses the Tour de France over its long history both as France's most prestigious and famous sporting event and as a European and, increasingly, a world cycling competition.
Bicycle racing --- Nationalism and sports --- 79 --- Sports and nationalism --- Sports --- Cycling --- Racing --- Social aspects&delete& --- History --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Tour de France (Bicycle race) --- Grande boucle (Bicycle race) --- Tur de Frans (Bicycle race) --- History. --- Social aspects
Choose an application
Hans Westerbeek en Aaron Smith onderzochten hoe aspecten als politiek, economie, cultuur en commercie de toekomst van sport beïnvloeden. Zij behandelen de opkomst van sport als business, profileren de psychologie van de fan, ontvouwen de architectuur van het mondiale sportsysteem en brengen in kaart hoe technologische ontwikkelingen ervoor gezorgd hebben dat sport het meest waardevolle goed van de media- en entertainmentindustrie is geworden. (Bron: covertekst)
796.062 --- 658.88 --- 79 --- sport --- sportmanagement --- 617.12 --- Sportmanagement --- Sportmarketing --- Sport --- 101147.jpg --- Sport en economie --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Toegepaste marketing --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Economie --- Sportsociologie --- Commercialisering --- Internet --- Marketing --- Sponsoring --- Financiewezen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
sport --- sportmarketing --- sportsponsoring --- 79 --- 796.062 --- 796.078 --- 658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 796.078 Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Applied marketing --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- sportbeleid --- sponsoring --- Marketing --- Sport --- Economie --- Sportmanagement --- Management --- Reclame --- Televisie --- Internet --- Sponsoring (alle aspecten) --- Public relations --- Sponsoring --- Financiewezen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Onderzoek --- Geweld --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Dit boek richt zich op de impact en gevolgen van normen inzake mannelijkheid op het leven van jongens op school. Via interviews met jongens uit diverse achtergronden verkennen de auteurs de verschillende manieren waarop jongens ‘mannelijkheid’ definiëren en onderhandelen. De volgende vragen en kwesties worden aangepakt: wat betekent het een 'normale' jongen te zijn en wie beslist dit? Hoe hebben aspecten van mannelijkheid invloed op jongens uit cultureel diverse achtergronden, inheemse jongens, jongens met een handicap en jongens van uiteenlopende seksualiteiten? Welke geschillen over macht hebben invloed op het leven van deze jongens en hun relaties op school? Door middel van het problematiseren van de vraag ‘wat een jongen een jongen maakt’, biedt dit boek aanbevelingen en methoden voor het werken met jongens binnen een schoolse context.
Boys --- Masculinity. --- Sex differences in education --- Gender identity. --- Garçons --- Masculinité --- Différences entre sexes en éducation --- Identité sexuelle --- Education --- Social aspects. --- Aspect social --- Educational sciences --- Sociology of minorities --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Hygiene. Public health. Protection --- Teaching --- Developmental psychology --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Sociology of culture --- Primary groups --- Social problems --- Human physiology --- Australia --- Ontwikkelingspsychologie --- Primaire groepen --- Sociologie van de cultuur --- Sociale problemen --- Sociologie van de minderheden --- Sociologie van het gezin. Sociologie van de seksualiteit --- Onderwijskunde --- Pedagogiek --- Menselijke fysiologie --- Hygiëne. Gezondheidszorg. Bescherming --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Australië --- Race --- Disability --- Health --- Homosexuality --- Identity --- Body --- Masculinity --- Psychological violence --- Attitudes --- Sport --- Theory --- Friendships --- Book --- Aboriginals
Choose an application
Dit boek omvat zowel de marketingcommunicatie van sport als de marketingcommunicatie door sport. Veel verhalen laten twee zijdes zien van dezelfde medaille. (Bron: covertekst)
Communicatie. --- Marketing. --- Sport. --- Industrial economics --- Applied marketing --- sport --- marketingcommunicatie --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Mass communications --- 796.062 --- Sports --- -Academic collection --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Field sports --- Pastimes --- Recreations --- Recreation --- Athletics --- Games --- Outdoor life --- Physical education and training --- Marketing --- -#SMV:000001 --- #SMV:beleid --- #SMV:economie --- #SMV:sport --- #SMV:sport algemeen --- 79 --- marketing --- sponsoring --- sportmarketing --- 369.1 --- PR --- communicatie --- 617.12 --- Communicatie --- Public relations --- Reclame --- Sponsors --- Sport --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- 030461.jpg --- Marketing ; sport --- Sponsoring ; sport --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- public relations --- Sport; politiek, wetgeving en organisatie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Sponsoring --- Financiewezen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid --- -Marketing
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|