Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek is onderdeel van de serie 'PMO-specials' en ligt in het verlengde van de praktijkgidsen voor manager en ondernemer. Het behandelt suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Aan de orde komen achtereenvolgens de klant, de telefoon als communicatiemiddel, bereikbaarheid, stemgebruik, gesprekstechnieken en negatief gedrag en het voeren van verschillende soorten gesprekken. Bevat handige checklists per hoofdstuk en bijlagen. De auteur is adviseur en verzorgt trajecten op het gebied van mondelinge en schriftelijke communicatie. Het boek is prettig geschreven en geeft veel praktische tips om te komen tot effectievere telefoongesprekken. Het is bestemd voor diegenen die de volgende telefoongesprekken voeren: informatie en instructie geven, telefonisch verkopen, klachten afhandelen, slecht nieuws brengen of telefonisch incasseren. Een praktische handleiding met waardevolle tips.
Telefoneren. --- zakentaal --- telefoneren --- Mass communications --- Mondelinge communicatie --- Telefoneren ; Nederlandse taal --- Telefonie --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- 651 --- 643 Taalzorg --- Téléphone Telefoon --- Communication Communicatie --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Conversation Gesprek --- #KVHA:Telefoneren; Nederlands --- mondelinge communicatie --- 007 communicatie --- Nederlands --- zakelijke communicatie --- 374.2 --- *843 --- Telefoneren --- 651 Office management. Office practice. Office work --- Office management. Office practice. Office work --- Nederlandse zakelijke communicatie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|