Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
In het boek is een matrix opgenomen waarin een duidelijk zicht wordt geboden op de verschillende culturen in het onderwijs. Interviews en verhalen van schoolleiders, docenten, onderwijsondersteunend personeel en leerlingen illustreren de dagelijkse praktijk. Verder bevat deze uitgave levendige voorbeelden en fraaie illustraties.
Teaching --- didactiek --- schoolcultuur --- leraren-leerling relatie --- Schoolcultuur --- Scholen --- Schoolmanagement --- School (instelling)
Choose an application
Dit boek wil docenten en schoolleiders zicht geven op de schoolcultuur: Wat speelt er in de geschiedenis van de school? Hoe geven we betekenis aan belangrijke momenten in het schoolleven? Hoe gaan we om met verantwoordelijkheid? Hoe kunnen we onze eigen (gedrags)patronen ontdekken en beïnvloeden? Welke cultuur heerst er in onze school? Wat voor school willen we worden? Wat zijn belangrijke drijfveren in onze verdere ontwikkeling? Hoe kunnen we elkaar inspireren met het oog op de toekomst? Hoe gaan we om met macht, draagvlak en draagkracht? In het boek is een matrix opgenomen waarin een duidelijk zicht wordt geboden op de verschillende culturen in het onderwijs. Interviews en verhalen van schoolleiders, docenten, onderwijsondersteunend personeel en leerlingen illustreren de dagelijkse praktijk. Verder bevat deze uitgave levendige voorbeelden en fraaie illustraties. (Bron: covertekst)
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|