Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek gaat niet over ziekenhuizen. Of toch niet in de eerste plaats over ziekenhuizen. Dit boek gaat over patiënten en potentiële patiënten. Over u en mij dus. Omdat al te veel boeken over ziekenhuizen alleen over ziekenhuizen gaan. Omdat al te vaak ziekenhuizen op de eerste plaats met zichzelf bezig zijn, met de eigen organisatie, het beheer en de structuren. Dit boek brengt exhaustief overzicht van de organisatieleer en de organisatiekunde en hun toepasbaarheid en toepassing in ziekenhuizen. Dit boek is een pleidooi voor een ziekenhuis waarin de patiënt als klant centraal staat. Niet omwille van de slogan. Dit boek wil toelichten waarom de patiënt centraal moet staan en hoe de organisatie van het ziekenhuis tot de realisatie van dat project kan bijdragen.
Patient-Centered Care --- Quality Assurance, Health Care --- Academic collection --- 613.4 --- gezondheidszorg --- management --- verpleegkundig management --- ziekenhuismanagement --- ziekenhuiswetenschappen --- ziekenhuizen --- 613.44 --- 613.47 --- patiëntenzorg --- ziekenhuisbeleid --- 601.5 --- gezondheidszorg (gezondheidsbeleid, sociale geneeskunde) --- innovatie (veranderen) --- ketenzorg --- klinisch paden (zorgpad) --- nazorg (tehuis voor nazorg, transmurale zorg) --- patiëntgecentreerde zorg --- verpleegprocedure (protocol) --- vraaggerichte zorg --- vraaggestuurde zorg --- case management --- klinische paden --- patiënt --- standards. --- methods. --- ziekenhuiswezen --- Interne organisatie --- De patiënt in het ziekenhuis --- (zie ook: klinisch paden) --- Kwaliteitszorg --- Patiëntgerichte verpleging. --- Ziekenhuizen --- Ziekenhuizen. --- Management. --- Patiënten --- Organisatie --- Management --- standards --- methods --- Ziekenhuiswezen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|