Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Allereerst behandelen de auteurs de veranderingen, vernieuwingen en verbeteringen die de recente invoering van ICT in het vreemdetalenonderwijs teweeg heeft gebracht zoals de communicatieve methode, het taakgericht leren en de autonomie van de leerling. Daarna komen de multimediale toepassingen aan bod. De auteurs presenteren een set criteria aan de hand waarvan docenten multimediale programma's kunnen beoordelen op kwaliteit. Vervolgens bespreken zij wat het gebruik van ICT impliceerd voor de leerling, de leerkracht en het lesmateriaal. Aan het einde van het boek besteden ze bijzondere aandacht aan de docent : ze geven een beschrijving van de kennis en vaardigheden waarover de leerkracht in het ICT-tijdperk moet beschikken.
Computer assisted instruction --- informatietechnologie --- talenonderwijs --- Didactics of languages --- Vreemdetalenonderwijs ; computergestuurd onderwijs --- vreemdetalenonderwijs --- informatica --- basisonderwijs --- ICT --- computerondersteund onderwijs --- 456.2 --- 520.7 --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- automatisering en maatschappij --- Computergestuurd vreemdetalenonderwijs --- Vreemdetalenonderwijs --- didactiek --- gebruik van techologie --- Computergestuurd vreemdetalenonderwijs. --- gebruik van techologie.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|