Narrow your search

Library

FOD/SPF PO (3)

UGent (2)

AP (1)

FOD Finances (1)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

UAntwerpen (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

French (1)


Year
From To Submit

2002 (3)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Guide de l'Activity based cost management et balanced scorecard de Ernst & Young
Authors: --- ---
ISBN: 9050629784 Year: 2002 Publisher: Bruxelles Kluwer


Book
Customer relationship management.
Authors: ---
ISBN: 9052614164 Year: 2002 Publisher: Schoonhoven Academic service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Door de grote hoeveelheid aanbieders is het tegenwoordig lastig om klanten te binden. Het is voor de continuïteit van bedrijven echter wel van groot belang klanten te werven en te behouden. Customer Relationship Management is voor de hedendaagse manager het beste wapen om deze klanten te binden. Dankzij CRM krijgt u direct beschikking over het ultieme voordeel, te weten klantinformatie, waarbij gegevens worden omgezet in informatie die weer een bevredigende reactie oplevert voor de klant. (Bron: covertekst)


Book
Het ondernemingsplan en de balanced scorecard : over richting en verrichting.
Author:
ISBN: 905261394X Year: 2002 Publisher: Schoonhoven Academic service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het handboek Het ondernemingsplan en de balanced scorecard bevat geen nieuwe management-theorie, maar is een toepassing van bestaande theorieën. Het boek is met het model van de waardeketen van Porter als raamwerk, geweven met twee rode draden. 
De eerste rode draad is de cyclus van beleid maken. Deze biedt de structuur die nodig is voor het opstellen van een ondernemingsplan. 
Daarbinnen worden hulpmiddelen aangereikt om praktisch en doelmatig zo'n plan op te stellen. De tweede rode draad is de balanced scorecard en de daarop aansluitende succesfactoren en prestatie-indicatoren. De auteur behandelt aan de hand van overzichtelijke stappenplannen de verschillende aspecten die komen kijken bij het maken van het ondernemingsplan en de bijbehorende strategische balanced scorecard. Bij elke stap wordt aangegeven wat de essentie is voor het proces, welke informatie en welke activiteiten noodzakelijk zijn.


Listing 1 - 3 of 3
Sort by