Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Cost accounting --- Value-added tax --- Taxe à la valeur ajoutée --- tva --- taxation --- contribuable --- droit fiscal --- information --- belgique --- btw --- aanslag --- belastingplichtige --- fiscaal recht --- informatie --- belgie --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Budget Begroting --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Performance Prestatie --- Mesure Maat --- Entreprises publiques Overheidsbedrijven --- Taxe à la valeur ajoutée
Choose an application
Door de grote hoeveelheid aanbieders is het tegenwoordig lastig om klanten te binden. Het is voor de continuïteit van bedrijven echter wel van groot belang klanten te werven en te behouden. Customer Relationship Management is voor de hedendaagse manager het beste wapen om deze klanten te binden. Dankzij CRM krijgt u direct beschikking over het ultieme voordeel, te weten klantinformatie, waarbij gegevens worden omgezet in informatie die weer een bevredigende reactie oplevert voor de klant. (Bron: covertekst)
managementvaardigheden --- Marketing --- klantentevredenheid --- CRM (Customer Relationship Management) --- Management --- customer relationship management --- 658.89 --- Information Informatie --- Ordinateurs Computers --- Client Klant --- Management Management --- Internet Internet --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Courrier électronique Electronic mail --- Brainstorming Brainstorming --- Technologie Technologie --- Communication Communicatie --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Service à la clientèle Klantendienst --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Plaintes Klachten --- Customer Relationship Management --- E100732.jpg --- Klantenbinding --- Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients --- 658.89 Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients
Choose an application
Het handboek Het ondernemingsplan en de balanced scorecard bevat geen nieuwe management-theorie, maar is een toepassing van bestaande theorieën. Het boek is met het model van de waardeketen van Porter als raamwerk, geweven met twee rode draden. De eerste rode draad is de cyclus van beleid maken. Deze biedt de structuur die nodig is voor het opstellen van een ondernemingsplan. Daarbinnen worden hulpmiddelen aangereikt om praktisch en doelmatig zo'n plan op te stellen. De tweede rode draad is de balanced scorecard en de daarop aansluitende succesfactoren en prestatie-indicatoren. De auteur behandelt aan de hand van overzichtelijke stappenplannen de verschillende aspecten die komen kijken bij het maken van het ondernemingsplan en de bijbehorende strategische balanced scorecard. Bij elke stap wordt aangegeven wat de essentie is voor het proces, welke informatie en welke activiteiten noodzakelijk zijn.
strategisch beleid --- ondernemen --- bedrijfsbeleid --- Business policy --- ondernemingsplan --- #SBIB:022.IOS --- Indicateurs Indicatoren --- Plan d'organisation Organisatieontwerp --- 657.34 --- Prestatiemeting --- BSC (= balanced scorecard) --- Ondernemingsplan --- BSC (= balanced scorecard). --- Ondernemingsplan. --- #SBIB:35H201 --- #SBIB:35H202 --- #SBIB:316.334.2A552 --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Performance Prestatie --- Feedback Feedback --- Communication Communicatie --- Evaluation Evaluatie --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- 658.012 --- Strategisch management --- balanced scorecard --- communicatie --- onderneming --- prestatiemeting --- strategisch management --- Overheidsmanagement: technieken --- Overheidsmanagement: prestatiemanagement --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- (zie ook: bsc)
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|