Narrow your search

Library

Odisee (2)

AP (1)

KU Leuven (1)

LUCA School of Arts (1)

FOD/SPF PO (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

UGent (1)

Vlerick Business School (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

English (2)

Dutch (1)


Year
From To Submit

2002 (3)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Customer relationship management
Authors: ---
ISBN: 9052614164 Year: 2002 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Door de grote hoeveelheid aanbieders is het tegenwoordig lastig om klanten te binden. Het is voor de continuïteit van bedrijven echter wel van groot belang klanten te werven en te behouden. Customer Relationship Management is voor de hedendaagse manager het beste wapen om deze klanten te binden. Dankzij CRM krijgt u direct beschikking over het ultieme voordeel, te weten klantinformatie, waarbij gegevens worden omgezet in informatie die weer een bevredigende reactie oplevert voor de klant. (Bron: covertekst)

Customer relationship management.
Authors: ---
ISBN: 0071379541 0071394125 Year: 2002 Publisher: New York McGraw-Hill


Book
Customer relationship management
Authors: ---
ISBN: 9789052614168 Year: 2002 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 3 of 3
Sort by