Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
In dit boek staat de vraag centraal hoe binnen- en buitenschools leren op een zinvolle manier te combineren zijn. De auterus beschrijven het leren van kinderen en jongeren als proces van identiteitsontwikkeling, dat zich in allerlei omstandigheden afspeelt: zowel binnen als buiten de school, thuis of in de buurt. Zij bespreken of e noe dit leren in de huidige samenleving wordt gestimuleerd en hoe het beter zou kunnen. Diverse deskundigen gaan in op de combinatie van binnen- en buitenschools leren in onder meer ICT, kunst en buurteducatie. (Bon: covertekst)
School management --- Sociology of education --- Netherlands --- #SBIB:316.334.1O340 --- #SBIB:316.334.1O320 --- 030462.jpg --- Opvoedkunde --- Onderwijs en sociale verandering, onderwijs en samenleving --- Doelen en functies van onderwijstypes, schoolsystemen: algemeen --- 184 Kinderrechten en onderwijs
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- Europe --- Occupational training --- Vocational education --- Formation professionnelle --- Enseignement professionnel --- Research --- Recherche --- #SBIB:014.GIFT --- #SBIB:316.334.1O243 --- #SBIB:316.334.1O329 --- #SBIB:316.334.2A86 --- Europese Unie --- 774 Beroepsonderwijs en technisch onderwijs --- Onderwijsorganisatie: volwassenenvorming --- Doelen en functies van volwassenenvorming --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsvorming, kredieturen, beroepsopleiding --- FORMATION PROFESSIONNELLE --- EUROPE
Choose an application
Dit werkboek bevat opdrachten die als regel verbonden zijn aan herkenbare praktijkbeschrijvingen. Het schema 'Onerwijs ontwerpen' neemt daarbij een centrale plaats in. Met dit instrument leren studenten spel- en leeractiviteiten ontwerpen voor kinderen in de basisschool.
basisonderwijs --- Didactics --- lerarenopleiding --- Lager onderwijs --- Didactiek --- Kleuteronderwijs --- Edu --- Nederland --- Lerarenopleiding --- didactiek --- 474 --- Adaptief onderwijs --- Didactische principes --- Didactische werkvormen --- Doelen --- Leeromgeving --- Leraren --- Logboeken --- Portfolio's --- Taalonderwijs --- 474 ) * BASISONDERWIJS - METHODIEK EN DIDACTIEK --- leeractiviteiten --- onderwijs --- opleidingsonderwijs --- spelactiviteiten --- vakbekwaamheden --- Basisonderwijs ; didactiek --- didactiek basisonderwijs --- Didactiek basisonderwijs; algemeen --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Onderwijsontwerp
Choose an application
Dit boek is een vervolg op 'Jonge kinderen leren rekenen'. Het beschrijft het leerproces dat kinderen in de groepen 5 t/m 8 op de basisschool doorlopen. Geleidelijk aan maken zij zich verschillende rekenvormen eigen : hoofdrekenen, kolomsgewijs rekenen en cijferen, schattend rekenen en het rekenen met de rekenmachine, dit alles gebaseerd op een brede getallenkennis.
Wiskunde --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Getallenkennis --- Hoofdrekenen --- Schattend rekenen --- Leerlijnen --- Doelen --- Tussendoelen Annex Leerlijnen --- Didactiek --- Rekenmachines --- Rekenen --- Didactics of mathematics --- Didactics of primary education --- wiskunde --- rekenen --- #PBIB:2002.1 --- 475.4 --- Cijferen --- Getallen --- 475.4 ) * WISKUNDE - O.N --- basisonderwijs --- bovenbouw --- cijferen --- getallen --- getalrelaties --- hoofdrekenen --- rekenmachine --- schattend rekenen --- Rekenen ; basisonderwijs ; didactiek --- Leerdoelen --- Contains audio-visual material --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- getallenleer --- Leerlijn --- Doelstelling --- Rekenmachine
Choose an application
Higher education --- Sociology of education --- Theory of knowledge --- Universities and colleges --- Education, Higher --- Knowledge, Sociology of. --- Universités --- Enseignement supérieur --- Sociologie de la connaissance --- Social aspects. --- Aspect social --- Knowledge, Sociology of --- Social aspects --- -Knowledge, Sociology of --- -#SBIB:013.IO --- #SBIB:316.334.1O326 --- #SBIB:316.23H1 --- Colleges --- Degree-granting institutions --- Higher education institutions --- Higher education providers --- Institutions of higher education --- Postsecondary institutions --- Public institutions --- Schools --- Knowledge, Theory of (Sociology) --- Sociology of knowledge --- Communication --- Knowledge, Theory of --- Public opinion --- Sociology --- Social epistemology --- College students --- Postsecondary education --- Doelen en functies van de universiteit --- Kennissociologie --- Education --- Universités --- Enseignement supérieur --- #SBIB:013.IO --- Universities and colleges - Social aspects --- Education, Higher - Social aspects
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- European Union --- Vocational education --- Occupational training --- Enseignement professionnel --- Formation professionnelle --- Research --- Recherche --- -Occupational training --- -Vocational education --- -#SBIB:014.GIFT --- #SBIB:316.334.1O243 --- #SBIB:316.334.1O329 --- #SBIB:316.334.2A86 --- #A0206A --- 713 Beroepsopleiding en beroepsomscholing --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 332.86 --- 658.334 --- Education, Vocational --- Vocational training --- Work experience --- Education --- Technical education --- Job training --- Manpower development and training --- Manpower training programs --- Training --- Education and training services industry --- Practice firms --- -Research --- -Onderwijsorganisatie: volwassenenvorming --- Doelen en functies van volwassenenvorming --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsvorming, kredieturen, beroepsopleiding --- Beroepsvorming en -keuze. Kredieturen. --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- #SBIB:014.GIFT --- Onderwijsorganisatie: volwassenenvorming --- Beroepsvorming en -keuze. Kredieturen --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|