Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De driehoeksrelatie ‘werkzoekende – bedrijf – bureau’ maakt de kern uit van het uitzend- en het wervings- en selectiegebeuren. De vraag is echter hoe deze relaties optimaal op elkaar kunnen afgestemd en in evenwicht gebracht worden. Aandacht voor kwaliteit en kwaliteitsverbetering, speelt hierin een belangrijke rol. Hoe percipiëren de verscheidene partijen ‘kwaliteit’? Welke acties willen zij ondernomen zien? En vooral, wie dient die acties te ondernemen? Op basis van bevragingen van verscheidene partijen werd in dit onderzoeksrapport getracht om deze vragen te beantwoorden. Op die manier werden voor de sector van de uitzend- en de wervings- en selectiebureaus bepaalde beleidslijnen uitgetekend die een opstap kunnen vormen voor een verdere organisatie van een kwaliteitsbeleid. (Bron: covertekst)
Labour market --- Sociology of work --- Academic collection --- #SBIB:316.334.2A360 --- #SBIB:316.334.2A552 --- personeelsbeleid --- uitzendarbeid --- werkgelegenheid --- 331.63 --- 331.633.3 --- Arbeidsbemiddeling --- Personeelsselectie (recrutering) --- Uitzendarbeid (interimarbeid) --- arbeidsbemiddeling --- kwaliteit --- personeelsselectie --- personeelswerving --- Arbeidssociologie: werkzoekpatronen en arbeidsmobiliteit --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- arbeidsbemiddeling - arbeidsvoorziening - arbeidsverschaffing - arbeidsbureaus - arbeidsplaatsingsbureaus (zie ook 368.44) --- uitzendbureau - uitzendarbeid - uitzendkrachten --- 331.6 --- 658.5 --- 658.33 --- Arbeidsbemiddeling.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|