Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Vanuit een duidelijk referentiekader wordt de didactische kennis opgebouwd en kan de (toekomstige) lesgever zijn praktijkkennis toetsen aan nieuwe inzichten en benaderingen. Het didactisch model stelt het leren van de leerling centraal en beschrijft een zestal basisconcepten. Deze basiscompetenties van de leraar vormen de structuur van het boek, met name planning, instructie, management, evaluatie, interpersoonlijke vaardigheden en reflectie. Dit boek is een handleiding voor studenten en leraren Lichamelijke Opvoeding die de traditionele instructiemethoden willen ruilen voor nieuwe onderwijsconcepten en die het vakconcept Lichamelijke Opvoeding integraal willen toepassen.
Physiotherapy. Alternative treatments --- Didactics of sports and games --- lichamelijke opvoeding --- 372.879.6 --- Academic collection --- #KVHB:Bewegingsopvoeding --- #KVHB:Didactiek --- bewegingsopvoeding --- didactiek --- 477.8 --- 486.880 --- 616.01 --- Didactiek --- Lichamelijke opvoeding --- Onderwijs --- 456.78 --- 616.6 --- Bewegingsopvoeding --- . --- 796 --- Bewegingsopvoeding ; didactiek --- Evaluaties --- Feedback --- Leerstof --- Leraren --- Lichamelijke opvoeding ; didactiek --- Management --- Observatietechnieken --- Planning --- Lichamelijke opvoeding; onderwijs --- 030734.jpg --- Lichamelijke opvoeding: didactiek --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding - vakdidactiek --- Soorten gymnastiek - Gymnastiekoefeningen --- Didactics of secundary education
Choose an application
Zorgbreed bewegingsonderwijs is gebaseerd op het vernieuwde vakconcept LO en de vakoverschrijdende eindtermen, waarbij rekening gehouden wordt met alle competenties van de leerling. Zorgbreed handelen in de les LO onderstelt het inbouwen van differentiatie, het scheppen van een veilig leerklimaat, systematisch observeren en permanent evalueren, en het introduceren van zelfstandig en samenwerkend leren. (Bron: covertekst)
Didactics of sports and games --- lichamelijke opvoeding --- Didactics of primary education --- 372.879.6 --- #SMV:000001 --- #SMV:België --- #SMV:agogiek --- #SMV:algemeen sport --- Academic collection --- 477.8 --- 486.880 --- 616 --- Bewegingsopvoeding --- Onderwijs --- Zorgverbreding --- Bewegingsonderwijs --- Leerplannen --- Lichamelijke opvoeding --- Zorg --- 796 --- 456.78 --- Bewegingsopvoeding; s.o. --- 082964.jpg --- Zorgverbreding ; lichamelijke opvoeding --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding - vakdidactiek --- Lichaamsoefening en sport; algemeen --- Didactics of secundary education --- Bewegingstherapie --- Lager onderwijs --- Lerarenopleiding --- Orthopedagogiek --- Bewegingsopvoeding; s.o
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|