Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
In het vreemdetalenonderwijs heeft zich de laatste decennia een fundamentele verschuiving voorgedaan van kennen naar kunnen gebruiken van taal. Deze evolutie heeft duidelijk haar sporen nagelaten in de klaspraktijk. Veel meer dan vroeger ligt de nadruk op het verwerven van vaardigheden in de vreemde taal. Deze benadering heeft ook repercussies op de evaluatie in het vreemdetalenonderwijs. Het kunnen toepassen van spraakkunstregels is immers geen garantie dat leerlingen ook effectief kunnen communiceren in de vreemde taal. Als leerkrachten niet altijd even enthousiast deze nieuwe praktijk volgen, is dit vaak omdat ze geen geschikte manier vinden om de lees-, luister-, schrijf- en spreekvaardigheid van de leerling te toetsen. Dit boek suggereert een antwoord op de lang verwaarloosde vraag over evaluatie van vaardigheden in het vreemdetalenonderwijs. (Bron: covertekst)
talenonderwijs --- didactiek --- Didactics of languages --- communicatievaardigheden --- 82.085 --- 800.7 --- #GSDBP --- #A0312A --- 700 Pedagogie --- vreemdetalenonderwijs --- 475.3 --- Vreemde talen; onderwijs --- 050933.jpg --- Vreemdetalenonderwijs: didactiek --- 800.7 Taalonderwijs. Taalverwerving --- Taalonderwijs. Taalverwerving --- 82.085 Retorica. Argumentatieleer. Voordrachtkunst --- Retorica. Argumentatieleer. Voordrachtkunst --- Evaluatie --- Communicatieve vaardigheden --- Didactiek --- Moderne vreemde talen --- #A0312A. --- #GSDBP. --- 475.3. --- 700 Pedagogie. --- Vreemde talen; onderwijs. --- communicatievaardigheden. --- vreemdetalenonderwijs. --- Taalonderwijs. Taalverwerving. --- Retorica. Argumentatieleer. Voordrachtkunst. --- Taalonderwijs --- Communicatie
Choose an application
Freinetonderwijs. --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- interactief onderwijs --- Freinetonderwijs --- Primary education --- Educational systems. Teaching systems --- Netherlands --- #A0008A --- 720 Onderwijs --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Freinet --- #KVHB:Onderwijs; lager --- Freinettechnieken --- basisonderwijs --- coöperatief leren --- interactief leren --- 453.4 --- onderwijs --- 470 --- Freinetscholen --- Interactief leren --- Aanvankelijk lezen --- Aanvankelijk schrijven --- Competentiegericht onderwijs --- Computer --- Coöperatief leren --- Didactiek --- Expressie --- Onderwijs --- Taal --- freinetonderwijs (ler) --- interactief leren (ler) --- Basisonderwijs --- Freinetonderwijs ; Vlaanderen --- Interactief onderwijs --- Leren --- Moderne vreemde talen --- Nederlands --- Ouderparticipatie --- Pedagogiek ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie --- Freinetonderwijs, institutionele pedagogiek --- (zie ook: fysica (computer)) --- (zie ook: verbale expressie) --- (zie ook: teleonderwijs) --- Didactische werkvormen --- Lager onderwijs --- Methodescholen --- Didactische werkvorm --- Methodeschool
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|