Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek plaatst de actualiteit van het 'leren leren' in het kader van de zelfwerkzaamheid in het H.O. in de schijnwerper.
#gsdbP --- 37.041 --- 371.3 --- 378 --- hoger onderwijs --- leren leren --- studeren --- studiemethode --- 489 --- onderwijsvormen --- probleemgestuurd leren --- 37.02 --- 37.04 --- 378(05) --- 450.8 --- 489.4 --- 489.52 --- Hoger onderwijs --- Leerprocessen --- Leren leren --- Onderwijsvormen --- Studiemethode --- Studiemethodes (Studievaardigheden) --- Zelfwerkzaamheid --- casestudies --- gevallenstudies --- lerarenopleidingen --- leren --- onderwijs --- studiebegeleiding --- zelfstudie --- 489.5 --- Didactiek --- Didactisch proces (leerproces) --- Lerarenopleiding --- Studeren --- Studiebegeleiding --- Studiemethoden --- leermethoden (gez) --- leren leren (ler) --- pedagogiek (gez) --- 37.048 --- Begeleiding --- Leren --- Studenten --- Studievaardigheden ; hoger onderwijs --- HOBU --- Leerprocessen: hoger onderwijs --- Onderwijsvernieuwing: hoger onderwijs --- didactiek --- hoger onderwijs: studiemethode --- leerpsychologie --- Studiemethodiek --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- algemene vraagstukken van didactiek en methode --- Methodiek van het studeren --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Studie en studieresultaten --- (zie ook: Studiemethoden) --- (zie ook: Leren leren) --- 159.95 --- Probleemgestuurd leren --- Leermethode --- Study methods --- Didactics --- Higher education --- higher education --- teachers colleges [buildings] --- HO (hoger onderwijs) --- leerstoornissen --- leermethoden --- didactische processen --- studiemethoden --- lerarenopleiding --- Hoger onderwijs. --- Leren. --- Permanente vorming. --- Methodologie --- Hoger en universitair onderwijs
Choose an application
Succesvol leidinggeven wil een wetenschappelijke beargumenteerde richtingwijzer zijn voor allen die met succes aan onderwijsvernieuwing willen werken, zoals schoolleiders, beleidsfunctionarissen, onderzoekers, adviseurs, begeleiders en nascholers. Essentieel onderdeel daarvan is het investeren in mensen. Daarnaast maken de auteurs een grondige analyse van de onderzoeksresultaten die de laatste jaren beschikbaar zijn gekomen.
onderwijsbeleid --- Political philosophy. Social philosophy --- HO (hoger onderwijs) --- Teaching --- management --- beleid --- onderwijsvernieuwing --- School management --- leidinggeven --- personeelsmanagement --- Psychology --- Onderwijsvernieuwing --- hoger onderwijs; organisatie --- schoolbeleid --- didactiek --- leerkrachten --- Vlaanderen --- #PBIB:1999.3 --- #PBIB:2004.3 --- #PBIB:gift 1999 --- #PBIB:gift 2004 --- #SBIB:316.334.1O230 --- Academic collection --- 371 <492> --- 371.014.3 <492> --- #KVHA:Kantoor Pauwels --- #KVHA:Onderwijs --- #KVHB:Onderwijsbeleid --- #KVHB:Onderwijsleiding --- #KVHB:Onderwijsvernieuwing --- 450.46 --- Onderwijs --- Vernieuwing --- 366.4 --- onderwijs : innovaties (ler) --- Onderwijsinnovatie ; algemeen --- Onderwijsinnovatie ; theoretisch --- Onderwijsinnovatie --- Personeelsbeleid --- school- en onderwijsproblematiek --- 483 --- innovatie (veranderen) --- leerkracht --- onderwijs --- onderwijsstructuur --- innovatiemanagement --- investering --- onderwijsinnovatie --- onderwijsvormen --- E01015.jpg --- 371.2 --- 371.3 --- 371.22 --- 493.8 --- Geplande onderwijsverandering --- Theoretische onderwijsvernieuwing --- Bedrijfsleiding - Management --- 451.3 --- innovatie --- modulair onderwijs --- Schoolmanagement --- Personeelsmanagement --- Lerarenbegeleiding --- Onderwijsmanagement --- Schoolleiding --- Lerarenbegeleiding. --- Onderwijsmanagement. --- Onderwijsvernieuwing. --- Schoolleiding. --- Educational innovations --- Educational innovations. --- School management and organization --- School management and organization. --- Netherlands.
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|