Listing 1 - 10 of 122 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Almeida, Helena ; Alves, Armando ; Batarda, Eduardo ; Berthold, René ; Biberstein, Michael ; Bravo, Joaquim ; Brito, Fernando ; Cabrita Reis, Pedro ; Carneiro, Alberto ; Casimiro, Manuel ; Chafes, Rui ; Croft, José Pedro ; Dacosta, Antonio ; Ferreira, Angela ; Garrido, Patricia ; Lapa, Alvaro ; Leal, Miquel ; Machado, João ; Mateus, Cristina ; Mendes, Paulo ; Moura, Leonel ; Olaio, Antonio ; Palolo, Antonio ; Pereira, Fernando José ; Pinheiro, Jorge ; Pomar, Julio ; Portugal, Pedro ; Proença, Pedro ; Rego, Paula ; Rocha, Miquel Àngelo ; Rodrigo, Joaquim José ; Rosa, Joana ; Rosa, Manuel ; Sa, Avelino ; Sanches, Rui ; Santo, Pedro Cabral ; Sarmento, Julião ; Sena, Antonio ; Silva, Augusto Alves da ; Skapinakis, Nikias ; de Sousa, Angelo ; de Sousa, Antonio ; Tudela, Pedro ; Vieira, Ana ; Vieira, Pedro Sousa ; Xana
Choose an application
CARTOGRAPHIE --- PORTUGAL --- CARTOGRAPHIE --- PORTUGAL
Choose an application
Choose an application
Choose an application
This article is an extract from a presentation made by Isabel Mendinhos to the PEB Steering Committee in June 1999. The project she describes, School 2001, concerns a school for lower secondary education, School E.B. 2,3 Professor Galopin de Carvalho in Pendao, Portugal where she teaches. A new school, based on a innovative project and eagerly awaited by the school community, is soon to be constructed. This provided the ideal moment to reflect on and plan for multimedia and computer equipment, networking and the needs of a disadvantaged student population and to improve a deprived environment.
Choose an application
Cet article fait suite à une présentation d’Isabel Mendinhos au Comité de direction du PEB en juin 1999. Le projet décrit, École 2001, concerne l’École E.B. 2,3 Professor Galopim de Carvalho, un établissement du premier cycle secondaire où elle enseigne, à Pendao, au Portugal. Une nouvelle école, fondée sur un projet novateur et très attendue par la communauté scolaire, va prochainement voir le jour. Ce projet de construction était l’occasion idéale de planifier, après mûre réflexion, l’équipement multimédia et informatique. Par ailleurs, cette école doit répondre aux besoins d’une population d’élèves déshérités et améliorer un environnement peu favorable.
Choose an application
Cet article fait suite à une présentation d’Isabel Mendinhos au Comité de direction du PEB en juin 1999. Le projet décrit, École 2001, concerne l’École E.B. 2,3 Professor Galopim de Carvalho, un établissement du premier cycle secondaire où elle enseigne, à Pendao, au Portugal. Une nouvelle école, fondée sur un projet novateur et très attendue par la communauté scolaire, va prochainement voir le jour. Ce projet de construction était l’occasion idéale de planifier, après mûre réflexion, l’équipement multimédia et informatique. Par ailleurs, cette école doit répondre aux besoins d’une population d’élèves déshérités et améliorer un environnement peu favorable.
Choose an application
This article is an extract from a presentation made by Isabel Mendinhos to the PEB Steering Committee in June 1999. The project she describes, School 2001, concerns a school for lower secondary education, School E.B. 2,3 Professor Galopin de Carvalho in Pendao, Portugal where she teaches. A new school, based on a innovative project and eagerly awaited by the school community, is soon to be constructed. This provided the ideal moment to reflect on and plan for multimedia and computer equipment, networking and the needs of a disadvantaged student population and to improve a deprived environment.
Listing 1 - 10 of 122 | << page >> |
Sort by
|