Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Teams in the workplace --- Employee motivation --- Equipes de travail. --- Personnel --- Motivation --- Equipe Team --- Groupes Groepen --- Relations humaines Menselijke relaties --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- Performance Prestatie --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- Teams in the workplace. --- Employee motivation.
Choose an application
1. Les démarches d'inventaire des ressources humaines.- 2. Les démarches d'évalutaion des ressources humaines.- 3. Les démarches de gestion prévisionnelle des emplois, des compétences et des ressources humaines.- 4. Les démarches de définition de politiques et d'élaboration de schémas directeurs des ressources humaines.
Age Leeftijd --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Compétences Bevoegdheden --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Performance Prestatie --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Personnel dans l'administration Personeel (overheidsdiensten) --- Evaluation Evaluatie --- Effectifs (fonctionnaires) Personeelssterkte (overheidssector)
Choose an application
Employees --- Performance standards --- Personnel management --- Rating of --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Développement des ressources humaines Human resource development --- Performance Prestatie --- Evaluation Evaluatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Laborers --- Personnel --- Workers --- Persons --- Industrial relations --- Employees - Rating of - United States --- Performance standards - United States --- Personnel management - United States
Choose an application
Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Changement Verandering --- Qualité Kwaliteitszorg --- Tableau de bord Stuurbord --- Performance Prestatie --- Services (Industrie) --- Qualité de service --- Gestion --- Productivité --- Service à la clientèle --- Services (Industrie) - Canada - Gestion --- Services (Industrie) - Canada - Productivité --- Services (Industrie) - Canada - Service à la clientèle --- Qualité de service - Canada
Choose an application
658.11 --- Corporate culture --- Organization --- Organizational behavior --- Confiance Vertrouwen --- Entreprises Ondernemingen --- Performance Prestatie --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Pouvoir (relations humaines) Macht (menselijke relaties) --- International Internationaal --- Behavior in organizations --- Management --- Psychology, Industrial --- Social psychology --- Organisation --- Culture, Corporate --- Institutional culture --- Organizational culture --- Corporations --- Business anthropology --- Kinds and forms of enterprise --- Sociological aspects --- Corporate culture. --- Organization. --- Organizational behavior. --- Trust. --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- management --- management. --- 658.11 Kinds and forms of enterprise --- Trust --- Trust (Psychology) --- Attitude (Psychology) --- Emotions
Choose an application
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aan de wensen van uw klant tegemoet kunt komen? In dit boek leest u hoe u met de balanced scorecard op een evenwichtige manier de energie, de vaardigdheden en de specifieke kennis die uw medewerkers bezitten, kunt richten op lange-termijndoelstellingen. In Op kop met de balanced scorecard leggen de auteurs duidelijk uit hoe u dit nieuwe managementsinstrument kunt opzetten en in praktijk kunt brengen. Met de balanced scorecard worden vier categorieën gemeten: financiële prestaties, kennis van de klant, interne bedrijfsprocessen en innovatie en kennisontwikkeling. Uw bedrijf is vervolgens in staat te investeren op lange termijn - in klanten, in medewerkers, in productontwikkeling en in nieuwe systemen - in plaats van zich te richten op snelle resultaten op korte termijn. Het boek is gelardeerd met voorbeelden van bedrijven die de balanced scorecard al toepassen, zoals Sears, Roebuck and Company, Mobil Oil Corpoation en Cigna Poperty and Casualty
Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Quality Management. --- Informatiemanagement. --- Personeelsmanagement. --- Strategisch management. --- Personnel management --- BSC (balanced scorecard) --- Organization theory --- strategisch beleid --- management --- bedrijfsbeleid --- 658.5 --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Mesure Maat --- Changement Verandering --- Performance Prestatie --- Management (cas concrets) Concreet management --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- 658.5 Production engineering and planning. Design. Production management and control --- Production engineering and planning. Design. Production management and control --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:309H251 --- #SBIB:HIVA --- #SBIB:35H203 --- #SBIB:316.334.2A551 --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Interne communicatie en organisatie --- Overheidsmanagement: strategisch management --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- 658.011.1 --- Bedrijfsbeleid. Bedrijfsdoelstellingen --- Management --- Motivatie --- Veranderingsproces --- Balanced scorecard --- Strategisch management --- Bedrijfspsychologie --- Kostenbeheersing
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|