Narrow your search
Listing 1 - 7 of 7
Sort by
Competence and organizational change : a handbook
Author:
ISBN: 074942141X Year: 1998 Publisher: London Kogan Page

Recharge your team : keep them going and going...
Author:
ISBN: 0814423663 9780814423660 Year: 1998 Publisher: New York (N.Y.): American Management Association


Book
Evaluer ses ressources, anticiper ses besoins, construire des politiques de G.R.H.. Tome 2
Authors: ---
ISBN: 2708121553 Year: 1998 Publisher: Paris : Editions d'Organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Les démarches d'inventaire des ressources humaines.- 2. Les démarches d'évalutaion des ressources humaines.- 3. Les démarches de gestion prévisionnelle des emplois, des compétences et des ressources humaines.- 4. Les démarches de définition de politiques et d'élaboration de schémas directeurs des ressources humaines.

Performance appraisal : state of the art in practice
Authors: ---
ISBN: 0787909459 9780787909451 Year: 1998 Volume: 7 Publisher: San Francisco (Calif.) : Jossey-Bass,


Book
Réussir la qualité de service : plaidoyer pour la performance réalisée avec discipline et innovation
Author:
ISBN: 292169638X 9782921696388 Year: 1998 Publisher: Montréal Ed. Nouvelles


Book
Op kop met de balanced scorecard : strategie vertaald naar actie
Authors: --- ---
ISBN: 9025423035 Year: 1998 Publisher: Amsterdam Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aan de wensen van uw klant tegemoet kunt komen? 
In dit boek leest u hoe u met de balanced scorecard op een evenwichtige manier de energie, de vaardigdheden en de specifieke kennis die uw medewerkers bezitten, kunt richten op lange-termijndoelstellingen. 
In Op kop met de balanced scorecard leggen de auteurs duidelijk uit hoe u dit nieuwe managementsinstrument kunt opzetten en in praktijk kunt brengen. 
Met de balanced scorecard worden vier categorieën gemeten: financiële prestaties, kennis van de klant, interne bedrijfsprocessen en innovatie en kennisontwikkeling. Uw bedrijf is vervolgens in staat te investeren op lange termijn - in klanten, in medewerkers, in productontwikkeling en in nieuwe systemen - in plaats van zich te richten op snelle resultaten op korte termijn. 
Het boek is gelardeerd met voorbeelden van bedrijven die de balanced scorecard al toepassen, zoals Sears, Roebuck and Company, Mobil Oil Corpoation en Cigna Poperty and Casualty


Listing 1 - 7 of 7
Sort by