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New product development : an introduction to a multifunctional process
Author:
ISBN: 0750624272 Year: 1997 Publisher: Oxford Butterworth-Heinemann

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Innovation in technology management : the key to global leadership
Author:
ISBN: 9781890843007 1890843008 Year: 1997 Publisher: Portland (Or.): PICMET,

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Design for learning for innovation
Authors: ---
ISBN: 9051665571 Year: 1997 Publisher: Delft Eburon

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New Products Graphics
ISBN: 4900781150 Year: 1997 Publisher: A.G.

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Step-by-step QFD : customer-driven product design
Author:
ISBN: 1574441108 Year: 1997 Publisher: Delray Saint Lucie press

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Book
Manufacturing excellence in global markets
Author:
ISBN: 0412805200 Year: 1997 Publisher: London Chapman and Hall

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Evaluation of R&D processes : effectiveness through measurements
Author:
ISBN: 0890067910 Year: 1997 Publisher: Boston : Artech House,

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Book
Concurrent product design and environmentally conscious manufacturing : presented at the 1997 ASME International Mechanical Engineering Congress and Exposition, November 16-21, 1997, Dallas, Texas
Authors: ---
ISBN: 0791818195 Year: 1997 Publisher: New York (N.Y.) American society of mechanical engineers

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Stratégie et marketing de l'innovation technologique.
Author:
ISBN: 210003328X 9782100033287 Year: 1997 Publisher: Paris : Dunod,

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[3e éd.] Lancer un produit sur un marché n'est pas une démarche aisée. Mais lancer un produit sur un marché qui n'existe pas encore est bien plus difficile. Cet ouvrage aborde le marketing industriel en se fondant sur l'observation de longue durée de plusieurs dizaines de projets d'innovation technologique. Il présente les écueils à éviter et les actions génératrices de valeur ajoutée. Il expose les grandes règles d'analyse marketing permettant de dégager des stratégies de développement possibles et les moyens pour les mettre en oeuvre. Cette nouvelle édition a été entièrement revue et corrigée par l'auteur.

Managing the design factory : a product developer's toolkit
Author:
ISBN: 0684839911 Year: 1997 Publisher: New York : Free Press,

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