Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Verantwoord meten van leerresultaten is een belangrijk kwaliteitsinstrument voor schoolleiding en leerkrachten. Dit handboek voor beoordeling van leerresultaten biedt gerichte informatie voor de totale onderwijsorganisatie. Na een algemeen inleidend gedeelte over beoordeling van leerresultaten volgt een uitgebreid instrumentarium voor doeconstructie door de leerkracht, een gedeelte met aanbevelingen voor vakgroepen, die invulling geven aan de onderwijs- en examenregelingen en tot besluit een reeks aanbevelingen voor het managementniveau, waar de beleidskeuzenover procedures en faciliteiten gemaakt worden.
Toetsen (onderwijs) --- didactisch proces --- gezondheidszorgonderwijs --- meten van leerresultaten --- onderwijs --- 450.6 --- 613.3 --- beoordelingsschaal --- gezondheidszorg --- kwaliteitsbewaking --- leerresultaten* --- verpleegkundige opleiding --- 371.26 --- Evaluatie --- Examen --- Hoger onderwijs --- evaluatie (gez) --- gezondheidszorg (gez) --- leermethoden (gez) --- pedagogiek (gez) --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- beoordeling --- beoordelingsinstrumenten --- didactiek --- didactische evaluatie --- didactische werkvormen --- evaluatie --- gezondheidsonderwijs --- toetsen --- toetsinstrumenten --- 489.4 --- didactisch proces (leerproces) --- examen --- kwaliteitsbewaking (audit) --- leerdoelstellingen --- leerproces --- onderwijsstructuur --- opleidingen --- Resultaten en selectie --- Beroep en opleiding --- Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding --- Kwaliteitsbewaking --- Examens --- 484.4 --- modulair onderwijs --- Gezondheidsopvoeding --- Voeding
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|