Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek is opgebouwd uit twee delen. Het eerste deel gaat over de motorische ontwikkeling van kinderen met cerebrale parese en de manier waarop deze d.m.v. meetinstrumenten kan worden vastgelegd. Deel twee gaat over de motorische behandeling en opvoeding. Ook wordt in dit deel aandacht besteed aan de manier waarop interventies kunnen worden onderzocht.
Physiotherapy. Alternative treatments --- Neuropathology --- Orthopedagogics --- kinderen met een beperking --- Affective and dynamic functions --- Paediatrics --- 159.91 --- 615.8 --- 612.8 --- 796.012 --- hersenbeschadiging --- motorische ontwikkeling --- psychomotoriek --- 415.3 --- 463.5 --- 605.2 --- 606.1 --- 612.1 --- 612.3 --- bewegingsorganen --- bewegingstherapie --- revalidatie --- 463.9 --- Behandeling --- Cerebrale parese --- Gehandicapten --- Kinderen --- Motoriek --- Orthopedagogiek --- Revalidatie --- 616.831 --- Behandelingen --- Motorische ontwikkeling --- Motorische stoornissen --- Observatietechnieken --- Onderzoek --- Testen --- bewegingsorganen (motoriek) --- cerebrovasculair accident (CVA, hersenbloeding, hersenischemie, passagère cerebrale ischemie) --- cerebrovasculaire aandoeningen (beroerte) --- kindergeneeskunde (kinderziekten, pediatrie, perinatologie) --- psychomotorische ontwikkeling --- psychomotorische stoornissen --- verlamming --- Psychofysiologie. Neuropsychologie. Psychomotoriek. Psychomotorische therapie --- Physiotherapy. Physical therapy. Radiotherapy. Other non-medicinal therapeutic treatment --- Motor control and learning. Motor and neurosciences --- Movement and motor functions: tests and measurement --- Uitvoerende functies --- Lichamelijk gehandicapten --- Kindergeneeskunde - Pediatrie --- Neurologie --- Fysiotherapie - Kinesitherapie --- Overige groepen --- (zie ook: skelet, spierstelsel) --- 796.012 Movement and motor functions: tests and measurement --- 159.91 Psychofysiologie. Neuropsychologie. Psychomotoriek. Psychomotorische therapie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|