Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Het werk bekijkt het hele selectiegebeuren. Aan de hand van 100 vragen krijgt iedereen, van sollicitant over kaderlid, bedrijfsleider tot bedrijfsjuristen, pasklare informatie
Arbeids- en organisatiepsychologie --- Personeelsselectie. --- Solliciteren. --- personeelsselectie. --- Personeelsselectie en recht --- Solliciteren en recht --- solliciteren --- psychologische tests --- België --- 658.33 --- 159.99 --- 493 --- Solliciteren --- Personeelsselectie --- Kaderleden --- Sollicitatie --- Kaderlid
Choose an application
Alles over Assessment Centers beschrijft de praktijk van assessment. Het staat boordevol adviezen over hoe je je in groepen kunt onderscheiden als leider, hoe creatief te zijn, toneel te spelen en effectief time management te bedrijven op de testdag. Het assessment center kent na lezing van dit boek geen geheimen meer. Omzeil alle valkuilen en start de onderzoekdag blakend van zelfvertrouwen! Succes (bijna) verzekerd!
Personnel management --- assessments (economie) --- 658.310 --- #KVHB:Assessment center --- #KVHB:Personeelsbeleid --- #KVHB:Personeelsselectie --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHA:Assessment center --- #KVHA:Personeelsselectie --- #KVHA:Solliciteren --- assessment centers --- personeelsselectie --- personeelswerving --- 658.33 --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- personeelsselectie. --- Personeelsselectie. --- 430 --- psychologische testen --- onderwijs en persoonlijke vorming --- enseignement et développement personnel
Choose an application
Emploi --- Werkgelegenheid --- Solliciteren --- 331.108.36 --- E080544.jpg --- 658.311.5 --- Pesoneelsvoorziening. Personeelsselectie --- Solliciteren. --- 658.3 --- 658.013 --- Personeelsbeleid --- Bedrijfspsychologie
Choose an application
Vocational qualifications. --- Labor supply --- Personnel management. --- Qualifications professionnelles --- Marché du travail --- Personnel --- Evaluation --- Direction --- Formation Opleiding --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- Carrière Loopbaan --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- management --- rentabilite --- rentabiliteit --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- personeelsselectie --- personeelsselectie. --- Marché du travail
Choose an application
Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel behandelt de basisvaardigheden als luisteren, spreken en de zogenoemde regulerende technieken om een gesprek gestructureerd en doelgericht te laten verlopen. In het tweede deel komen de verschillende soorten tweegesprekken ter sprake, zoals interviews, selectie-, sollicitatie-, functionerings-, begeleidings-, verkoop- en slecht-nieuwsgesprekken. Het laatste deel is gewijd aan groepsgesprekken en behandelt zaken als besluitvorming, conflicthantering, onderhandelen en presenteren. (Bron: covertekst)
Prise de décision Beslissen --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Audition Horen --- Réunion Vergadering --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Entretien de fonctionnement Functioneringsgesprek --- Entreprises Ondernemingen --- Conversation Gesprek --- Négociation Onderhandeling --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Interviews Interviews --- Gesprekstechnieken --- Organisatieleer --- Ondernemingen --- Mondelinge communicatie --- Onderneming --- Gesprekstechniek --- Overheidsbeleid
Choose an application
Het accent in dit boek ligt op het integratieproces van mens en organisatie, hierbij inspelend op de ontwikkelingen in wetenschap en praktijk. Het eerste deel beschrijft de omgeving waarmee organisaties interageren. De veranderende omgeving stelt immers nieuwe uitdagingen aan organisaties. Iedere organisatie heeft zijn eigenheid, zoals elke persoon. Taal, cultuur, structuur en kerncompetenties zijn verschillende benaderingen die elk pogen om de eigenheid van organisaties in beeld te brengen, elk met hun mogelijkheden en beperkingen. Deze verschillende invalshoeken komen aan bod in het tweede deel. Verandering is de constante voor organisaties. Hoe deze veranderingen initiëren, sturen, begeleiden, vormt het thema van het derde deel. Welke de voorwaarden tot slagen zijn van veranderingen komt in ieder hoofdstuk weer aan bod. De medewerkers zijn de bouwstenen van de organisaties. Actuele thema's als stress, jobonzekerheid en de psychologische gevolgen hiervan, selectie in de veranderende context, ervaringsgericht leren vormen de kern van het vierde deel.
Arbeids- en organisatiepsychologie --- Organisatieverandering. --- Handboeken en inleidingen. --- arbeidsbelasting --- organisatiecultuur --- culturele diversiteit --- Organization theory --- systeemdenken --- aanwerving en selectie --- ervaringsleren --- personeelsmanagement --- 65.01 --- 65.012.4 --- #SBIB:35H305 --- #SBIB:309H251 --- #GSDBP --- #ECO:03.13:industrie en onderneming management --- Organisation Organisatie --- Changement Verandering --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- #KVHB:Organisatiepsychologie --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- Organisatie 658.014 --- bedrijfsreorganisatie --- bedrijfsstrategie --- organisatieleer --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Organisatieleer: organisatieverandering --- Interne communicatie en organisatie --- Management --- Organisatieleer --- Organisatieveranderingen --- Personeelsmanagement --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Organisatieverandering
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|