Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Mediacreativiteit in reclame is een slecht gekend begrip en dit boek wil daaraan verhelpen. In het eerste deel beschrijft de auteur zijn visie op de rol van de reclamebureaus en de aankoopcentrales in het mediagebeuren. Hij wijst op de sterke en de zwakkekanten van beide partijen en probeert op die manier de grondslag te leggen voor een creatievere mediareflectie in iedere reclamecampagne. In het tweede deel geeft de auteur een beschrijving met illustratie van verschillende campagnes waaraan hij heeft deelgenomen en waarin zijn perssonlijke inbreng inzake het creatieve gebruik van de media zichtbaar is.
Media --- Médias --- Publicité --- Reclame --- #SBIB:309H2800 --- Thierry Van Zeebroeck --- reclame --- reclamebureaus --- marketing --- marketingbureaus --- reclamevormgeving --- media --- reclamecampagnes --- België --- 766.01 --- 659.1 --- 659.13 --- Reclame : media --- E090293.jpg --- Reclame: algemene werken
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|