Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek proberen Van Kralingen en Eilander aan de hand van maatschappelijke trends te voorspellen hoe Nederland er in 2020 uit zal zien. Ze konden zich baseren op een grote hoeveelheid cijfermateriaal. Vooral de laatste jaren komt er veel cijfermateriaal beschikbaar, dat voor (marketing)managers een belangrijk hulpmiddel is bij het bepalen van hun proposities. Het boek is dan ook in de eerste plaats bedoeld voor hen die zich richten op de consument van de toekomst. Dit boek bestaat uit de hoofdstukken: individu en gezin, inkomen en arbeid, wonen en omgeving, vrije tijd, mobiliteit, samenleving en cultuur, veiligheid en milieu, internationalisatie, politiek en bestuur. In ieder hoofdstuk worden eerst cijfers gepresenteerd, waarna geprobeerd wordt om de toekomstontwikkeling van de gesignaleerde verschijnselen te voorspellen. In een epiloog presenteren de auteurs twaalf megatrends. Een interessant boek.(Biblion recensie, Hans Pols)
Social change --- Netherlands --- #A9603A --- E96/0198.jpg --- Marketing ; toekomst --- Toekomstvisies
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|