Listing 1 - 10 of 21 << page
of 3
>>
Sort by
A primer on decision making: how decisions happen
Author:
ISBN: 0029200350 9780029200353 Year: 1994 Publisher: New York, N.Y. Free Press


Book
Decision making : an integrated approach.
Authors: ---
ISBN: 0273603973 9780273603979 Year: 1994 Publisher: London Pitman

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Europa '96 Reformprogramm für die Europäische Union
Author:
ISBN: 3892041512 Year: 1994 Publisher: Gütersloh : Bertelsmann,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Don de Madame von Schumann


Book
Marketing management: analysis, planning, implementation, and control
Author:
ISBN: 0130980056 9780130980052 Year: 1994 Publisher: London Prentice-Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit is de vierde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. &#13;&#13;Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak &#13;nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past een praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. Daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van Principes van marketing belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. &#13;&#13;Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli.&#13;&#13;


Book
Besliskunde : inleiding tot de operationele research
Author:
ISBN: 9001408877 9001408885 Year: 1994 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De besliskunde houdt zich bezig met de toepassing van wetenschappelijke methoden bij het oplossen van problemen die kunnen ontstaan bij het besturen en leiden van systemen van mensen, machines, materialen en geld bij industrie, handel en overheid. In toenemende mate worden onderwerpen uit dit vakgebied gebruikt om managementbeslissingen te ondersteunen. Beslissingen die genomen moeten worden op het gebied van produktieplanning en -besturing, voorraadbeheer, transport- en routeproblemen, projectplanning, vraagvoorspellingen, wachttijd- en onderhoudsproblemen enzovoort. Al deze onderwerpen worden uitgebreid behandeld. De kenmerkende benadering van de besliskunde, ook wel operationele research genoemd, is de modelmatige, wiskundige of kwantitatieve aanpak. Zo komen bijvoorbeeld lineaire programmering, de speltheorie en bij netwerkplanning de kritieke pad-methode aan de orde.


Digital
De politiek voorbij : een blik op de jaren negentig
Author:
ISBN: 9063035322 Year: 1994 Publisher: Leuven Uitgeverij Kritak

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Imperfections and behavior in economic organizations
Authors: ---
ISBN: 0792394593 9401045992 940111370X 9780792394594 Year: 1994 Volume: 11 Publisher: Boston ; London ; Dordrecht Kluwer

Taking chances : essays on rational choice
Author:
ISBN: 0521416353 Year: 1994 Volume: *3 Publisher: Cambridge Cambridge University press

Listing 1 - 10 of 21 << page
of 3
>>
Sort by