Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Met uitgewerkte activiteiten voor volgende belangstellingspunten: boos zijn, ruzie over speelgoed, ik kan al, alleen gelaten worden, een baby erbij, knuffel kwijt, dieren, knuffelen, feest.
415.3 --- 471.41 --- 471.43 --- 471.44 --- . --- Angsten --- Boosheid --- Emoties --- Emotionele opvoeding ; kleuteronderwijs --- Geluk --- Handboek/cursus --- Taalopvoeding ; kleuteronderwijs --- Thematisch werken ; kleuteronderwijs --- kleuterschool: sociale ontwikkeling --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of social education --- emoties (themawoord fictie) --- kleuteronderwijs (doelgroep) --- emoties --- angst --- taalverwerving --- motiverend onderwijs --- blij zijn (themawoord fictie) --- socio-emotionele ontwikkeling
Choose an application
Met uitgewerkte activiteiten voor volgende belangstellingspunten: boos zijn, ruzie over speelgoed, ik kan al, alleen gelaten worden, een baby erbij, knuffel kwijt, dieren, knuffelen, feest.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Handreiking aan peuterleidsters in kindercentra en aan leerkrachten van de onderbouw van de basisscholen om thematisch te werken rond emoties. In de map worden spelsuggesties gegeven voor kinderen van 2 tot 6 jaar. Deze suggesties staan geordend in 9 thema's. In de activiteten wordt zowel de emotionele ontwikkeling van het kind gestimuleerd als de taalontwikkeling. Omdat het belangrijk is, dat kinderen uit andere culturen zich ook geaccepteerd voelen, zijn er diverse anderstalige activiteiten opgenomen.
Thematisch werken --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Emotie --- Taalopvoeding --- Intercultureel onderwijs --- Kleuteronderwijs
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|