Narrow your search

Library

Odisee (2)

UCLL (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

VIVES (1)


Resource type

book (5)


Language

Dutch (5)


Year
From To Submit

1994 (5)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Boos - bang - blij: themamap voor peuters en kleuters
Authors: ---
ISBN: 9060929020 Year: 1994 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met uitgewerkte activiteiten voor volgende belangstellingspunten: boos zijn, ruzie over speelgoed, ik kan al, alleen gelaten worden, een baby erbij, knuffel kwijt, dieren, knuffelen, feest.


Book
Boos - bang - blij : themamap voor peuters en kleuters
Authors: ---
ISBN: 9060927577 Year: 1994 Publisher: Alphen aan den Rijn Tjeenk Willink

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met uitgewerkte activiteiten voor volgende belangstellingspunten: boos zijn, ruzie over speelgoed, ik kan al, alleen gelaten worden, een baby erbij, knuffel kwijt, dieren, knuffelen, feest.

Keywords


Book
Boos, bang, blij : themamap voor peuters en kleuters
Authors: ---
Year: 1994 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom H.D. Tjeenk Willink

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Boos bang blij : themamap voor peuters en kleuters
Authors: ---
ISBN: 9060927575 Year: 1994 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom H.D. Tjeenk Willink

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Boos bang blij : themamap voor peuters en kleuters
Authors: ---
Year: 1994 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom HD Tjeenk Willink

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Handreiking aan peuterleidsters in kindercentra en aan leerkrachten van de onderbouw van de basisscholen om thematisch te werken rond emoties. In de map worden spelsuggesties gegeven voor kinderen van 2 tot 6 jaar. Deze suggesties staan geordend in 9 thema's. In de activiteten wordt zowel de emotionele ontwikkeling van het kind gestimuleerd als de taalontwikkeling. Omdat het belangrijk is, dat kinderen uit andere culturen zich ook geaccepteerd voelen, zijn er diverse anderstalige activiteiten opgenomen.

Listing 1 - 5 of 5
Sort by