Listing 1 - 10 of 146 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Administrative law --- Netherlands --- 351.74 <492> --- 351.74.07 <492> --- Politiediensten. Openbare orde. Ordediensten--algemeen--Nederland --- 347.28 <492> --- Voorrechten. Bevoorrechte schuldvordering--Nederland --- 351.74 <492> Politiediensten. Openbare orde. Ordediensten--algemeen--Nederland --- 347.28 <492> Voorrechten. Bevoorrechte schuldvordering--Nederland
Choose an application
History of the Low Countries --- anno 1500-1599 --- Netherlands --- History
Choose an application
Choose an application
Choose an application
#KVHB:Orthopedagogie --- #KVHB:Leerstoornissen --- 464 --- leerproblemen --- orthopedagogiek --- kinderen met leerproblemen --- Orthopedagogiek --- Kinderen --- Leerstoornissen --- Theorie --- Oorzaken/aanpak --- Kind --- Leerstoornis --- Behandeling --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Oorzaak --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap
Choose an application
Corrosion and anti-corrosives --- Corrosion --- Matériau --- Corrosion (mecanisme) --- Corrosion, lutte contre la --- Environnement (corrosif)
Choose an application
Dyslexie is een probleem waarmee 5 tot 10% van de schoolkinderen in meer of mindere mate te maken krijgt. De laatste jaren hebben verschillende ontwikkelingen op het terrein van de theorie en de praktijk van dyslexie plaatsgevonden. Dit leidde tot een grondige vernieuwing van het boek 'Lees- en spellingsproblemen' van prof. Dr. Dumont uit 1984 tot een nieuwe actuele uitgave. De auteur gaat diep in op de theorie, de diagnostiek en de behandeling van dyslexie. Daarmee is dit boek uitermate geschikt als voorlichtingsbron en informatiebron voor eenieder die met dit probleem in aanraking komt, zoals leerkrachten, ouders, logopedisten, fysiotherapeuten en maatschappelijk werkenden. Tegelijkertijd maakt het uitvoerige systeem van aantekeningen en de uitgebreide literatuurlijst DYSLEXIE tevens tot een uitstekend studieboek voor (aankomende) pedagogen, psychologen, onderwijskundigen, schoolbegeleiders en artsen. Het standaardwerk voor allen die te maken hebben met kinderen met lees-en spellingsproblemen. Prof. Dr. J.. Dumont is als hoogleraar orthopedagogiek verbonden aan de Katholieke Universiteit van Nijmegen.
Orthopedagogics --- dyslexie --- Neuropathology --- Social policy and particular groups --- diagnostiek --- behandeling --- leerproblemen --- leesproblemen --- spellingproblemen --- orthopedagogiek --- 464 --- 376.51 --- Behandelingen --- Diagnostiek --- Dyslexie --- Leerstoornissen --- Onderwijsleerprocessen --- Theorieën --- kinderen met leerproblemen --- #GSDBP --- #KVHB:Dyslexie --- dyslexie (gez)
Choose an application
Listing 1 - 10 of 146 | << page >> |
Sort by
|