Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De auteurs willen in dit boek leerkrachten die werken met kinderen in de kleuterschool een handreiking geven voor het dagelijks handelen in de praktijk. Ze geven vooral veel suggesties om op die activiteiten in te spelen om zo de ontwikkeling van het kind een krachtige stimulans te geven. "Kinderen uitdagen om actief te zijn, om hun eigen grenzen te verkennen en samen met de leerkracht te verleggen, dat is stimulerend onderwijs ; onderwijs dat uit kinderen haalt wat erin zit". Zo zou het basismotief van dit boek kort samengevat kunnen worden.
kleuters --- Didactics of Kindergarten --- ervaringsleren --- Didactics of primary education --- 474.2 --- basisonderwijs --- didactiek --- kleuteronderwijs --- onderwijsstrategieën --- speelleerklassen --- spelen --- 470.1 --- 471.4 --- Aanvankelijk lezen --- Aanvankelijk schrijven --- Boekenhoeken (Leeshoeken) --- Fantasiehoeken (Huishoeken Poppenhoeken Winkelhoeken) --- Klasinrichting --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Ontluikend lezen (Voorbereidend lezen) --- Ontluikend schrijven (Voorbereidend schrijven) --- Schrijfhoeken --- Spelend leren --- Onderwijs: didactiek --- didactiek basisonderwijs - onderwijsstrategieën --- Aansluiting kleuteronderwijs - lager onderwijs --- Didactiek; algemeen --- Spelen --- Leren --- Spel
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|