Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Psychiatrie --- 159.9:3 --- 414.33 --- 415.3 --- 606.84 --- 613.66 --- agressiviteit --- geweld --- gezondheidszorg --- professioneel handelen --- psychiatrie --- psychiatrische verpleegkunde --- psychoanalyse --- psychotherapie --- stress --- Sociale psychologie --- Psycho-analyse --- Uitvoerende functies --- Psychiatrische verpleging --- Psychiatrische verpleegkunde --- 159.9:3 Sociale psychologie
Choose an application
Dit boek wil algemene begrippenkaders aanreiken, waarmee men concrete motivationele problemen kan confronteren. Deze begrippenkaders of theorieën heeft men nodig om motivationele processen of fenomenen in de klas, op school en in de studeerkamer te begrijpen. Ze bieden tevens mogelijkheden om de problemen op te lossen of, nog beter, om ze te voorkomen.
Educational psychology --- Age group sociology --- studiemotivatie --- Enseignement --- Onderwijs --- Psychologie --- #PEDA *015.3 --- #PEDA *P 1.32 --- #SBIB:316.334.1O420 --- #SBIB:HIVA --- Academic collection --- 415.4 --- 454.23 --- motivatie --- studiemethoden --- 455.3 --- Faalangst --- Jeugd --- Motivatie (Studiemotivatie) --- Studiemotivatie --- 415.3 --- Leren leren --- Motivatie --- 450.8 --- leren leren (ler) --- D071157.jpg --- Motivatie ; onderwijs --- Motivatie: onderwijs --- motivatie van leerlingen --- leerpsychologie --- studieresultaten --- faalangst --- Leergedrag: sociaal, communicatief en emotioneel gedrag: algemeen --- geheugen, leren, leerpsychologie, kennen, denken, begaafdheid en fantasie --- didactische principes, differentiatie, leerlingbegeleiding, motivatie, totaliteitsonderwijs, zorgverbreding --- Hogere geestelijke functies --- Uitvoerende functies --- (zie ook: Studiemethoden) --- 371.21 --- 159.95 --- 159.94 --- Pedagogiek en onderwijskunde --- psychologische pedagogiek --- psychologische pedagogiek. --- Psychologische pedagogiek.
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|