Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
#SBIB:309H1016 --- #SBIB:309H103 --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Theses
Choose an application
Sociolinguistics
---
Mass communications
---
Communication
---
Intercultural communication
---
Mass media
---
Communication interculturelle
---
Médias
---
Social aspects
---
Influence
---
Aspect social
---
316.772
---
#SBIB:309H1016
---
#A9401A
---
Communicatievormen--
Choose an application
Political philosophy. Social philosophy --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:316.7C170 --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Cultuursociologie: culturele groei, vooruitgang, stagnatie, technologische verandering, cultuurbewegingen
Choose an application
#GBIB:CBMER --- #SBIB:309H1720 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:324H60 --- #A9310A --- Informatiemaatschappij 002:304 --- Informatiekunde, informatie management --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Informatiemanagement bij de overheid --- Politieke socialisatie
Choose an application
316.774.16 --- #SBIB:309H1016 --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie)
Choose an application
« Terrorism and the Media » presents the diverse points of view of those involved in and affected by insurgent terrorism : terrorists, journalists, victims, researchers, governments and the public. It analyzes the objectives, successes and failures of terrorism, and addresses media related issues such as freedom of the press, codes of ethics, intimidation, victimization, technology and censorship. The book includes: interviews with terrorists from Northern Ireland, Spain and the PLO ; an analysis of the expansion of counter terrorism measures in the UK to more generalized civil and media control - indicating that such measures breed rather than inhibit terrorism; an account of the ambivalent attitudes of media editors towards terrorism; a description of the tripartite relationship between victims, media and governments, illustrated by the campaign to free hostages in Lebanon
Mass communications --- Terrorism and mass media. --- Terrorism in mass media. --- 316.773.33 --- 316.77 --- Terrorism and mass media --- Terrorism in mass media --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H1016 --- Mass media --- Mass media and terrorism --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- 316.773.33 Informatieve boodschap. Voorlichting--(communicatiesociologie) --- Informatieve boodschap. Voorlichting--(communicatiesociologie) --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media)
Choose an application
Ethnic mass media --- Ethnische media --- Médias ethniques --- 316.775 --- 316.774.16 --- #SBIB:309H1016 --- #A9401A --- Deelnemers in het communicatieproces --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Ethnic mass media. --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 316.775 Deelnemers in het communicatieproces --- Minority mass media --- Multicultural mass media --- Mass media
Choose an application
Mass media and the arts --- Popular culture --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:316.7C170 --- 316.77 --- 316.7 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Arts and mass media --- Arts --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- Populaire cultuur algemeen --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Cultuursociologie: culturele groei, vooruitgang, stagnatie, technologische verandering, cultuurbewegingen
Choose an application
Arts, British --- Arts and society --- Themes, motives. --- 316.774.16 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:316.7C170 --- #SBIB:309H1016 --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Populaire cultuur algemeen --- Cultuursociologie: culturele groei, vooruitgang, stagnatie, technologische verandering, cultuurbewegingen --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Themes, motives --- British arts --- Caribbean Artists Movement (Group of artists) --- Arts --- Arts and sociology --- Society and the arts --- Sociology and the arts --- Social aspects --- Arts, British - 20th century - Themes, motives. --- Arts and society - Great Britain.
Choose an application
Come on Down represents an introduction to popular media culture in Britain since 1945. It discusses the ways in which popular culture can be studied, understood and appreciated, and covers its key analytical issues and some of its most important forms and processes. The contributors analyse some of popular culture's leading and most representative expressions such as TV soaps, quizzes and game shows, TV for children, media treatment of the monarchy, Pop Music, Comedy, Advertising, Consumerism and Americanization. The diversity of both subject matter and argument is the most distinctive feature
Mass media --- Popular culture --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- History. --- History --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H1016 --- 316.728.1 --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- 316.728.1 Popculture. Popular culture. Volkscultuur. --- Popculture. Popular culture. Volkscultuur. --- Populaire cultuur algemeen --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Popculture. Popular culture. Volkscultuur --- Great Britain --- 20th century --- Mass media - Great Britain - History. --- Great Britain - Popular culture - History - 20th century.
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|