Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Teaching Landscape Architecture in Europe = : Enseignement de l'architecture du paysage en Europe
Author:
Year: 1992 Publisher: Brussel EFLA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

175 jaar Universiteit Gent : een verhaal in beeld = Ghent University 1817-1992 : a story in pictures
Authors: --- --- ---
Year: 1992 Publisher: Gent Gent : RUG Stichting Mens en Kultuur,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Werkstuk- en scriptieleed en hoe dit te voorkomen: praktische aanwijzingen voor het schrijven van werkstukken en scripties in het Hoger Onderwijs met behulp van een tekstverwerker
Author:
ISBN: 9053620516 Year: 1992 Publisher: Amsterdam Wilson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Provinciaal Instituut voor Hoger Onderwijs, Henleykaai, Gent
Author:
ISBN: 9074311059 Year: 1992 Publisher: Place of publication unknown Provinciebestuur Oost-Vlaanderen


Book
Schriftelijk studiemateriaal : het samenstellen van dictaten, readers, muduleboeken en ander schriftelijk materiaal voor het hoger onderwijs
Authors: --- ---
ISBN: 9001710816 Year: 1992 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Tempus compendium : academic year 1992/93

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Horito-gids : hogere leergangen voor technisch onderwijs van het gemeenschapsonderwijs technisch,economisch en grafisch ondewijs
Year: 1992 Publisher: Turnhout HO.RI.TO.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Succesvol examineren in het hoger onderwijs
Authors: ---
ISBN: 9033426668 9789033426667 Year: 1992 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De examinator in het HO heeft tot taak op een efficiënte wijzede bekwaamheid te evalueren die een student in het door hem gedoceerde curriculumonderdeel verworven heeft. Dit boek wil examinatoren helpen om van elk examen een 'geslaagd' gebeuren te maken. Het beschrijft concreet en stapsgewijs de daarbij terespecteren geboden. Deze worden vervolgens nader toegelicht voor twee examenvormen, die met open en gesloten vragen. De uitwerking daarvan is respectievelijk gericht op het mondelinge en op het zgn multiple choice-examen. Omdat de meeste docenten met deze laatste examenvorm nog weinig vertrouwd zijn, wordt uitvoerig stilgestaan bij het redigeren van meerkeuzevragen en bij de kwaliteitsanalyse van het multiple choice-examen als geheel.

Keywords

evaluatie (onderwijs) --- examens --- HO (hoger onderwijs) --- Didactic evaluation --- vroedkundige opleiding --- didactiek --- Higher education --- Enseignement supérieur et universitaire --- Hoger en universitair onderwijs --- hoger onderwijs --- Education. --- 37.026 --- 371.27 --- 681.3*K32 --- #GBIB:CBMER --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- #KVHA:Didactiek --- #KVHA:Examineren; hoger onderwijs --- #KVHB:Examineren --- #KVHB:Hoger onderwijs --- 371.25 --- 378 --- 450 --- 489.54 --- examen --- examineren --- meerkeuzevragen --- onderwijs --- 484.4 ) * EVALUATIE - S.O. --- 371.26 --- Evaluaties --- Evaluatietechnieken --- Hoger onderwijs --- Onderwijs --- Onderwijsorganisatie --- 489.4 --- Activities, Educational --- Educational Activities --- Workshops --- Literacy Programs --- Training Programs --- Activity, Educational --- Educational Activity --- Literacy Program --- Program, Literacy --- Program, Training --- Programs, Literacy --- Programs, Training --- Training Program --- Workshop --- Students --- 371.21 --- Didaktiek--grondbeginselen --- Examens. Schriftelijke examens. Gestandaardiseerde proefwerken. Multiple choice. Objectieve studietoetsen. Studietoetsen. Examenvrees --- Computer and information science education: curriculum; self-assessment --- Pedagogie --- Didactische evaluatie --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Onderwijs; algemeen --- Examens (hoger onderwijs) --- Examens --- education --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- didactische principes --- algemeen. --- didactische principes. --- hoger onderwijs. --- 681.3*K32 Computer and information science education: curriculum; self-assessment --- 371.27 Examens. Schriftelijke examens. Gestandaardiseerde proefwerken. Multiple choice. Objectieve studietoetsen. Studietoetsen. Examenvrees --- 37.026 Didaktiek--grondbeginselen --- Hoger onderwijs. --- Algemeen. --- Didactische principes. --- Education --- 484.4 ) * EVALUATIE - S.O


Book
ATEE-guide to institutions of teacher education in Europe (AGITE)
Author:
ISBN: 287125026X Year: 1992 Publisher: Brussel ATEE

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by