Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Science --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- eindwerken schrijven --- werkstukken
Choose an application
Public buildings --- Provinciaal Instituut voor Hoger Onderwijs [Gent] --- Ghent --- Openbare gebouwen --- Gent --- architectuur (bouwwerken) --- Provinciaal Instituut voor Hoger Onderwijs Henleykaai (Gent) --- Bâtiment, histoire --- Enseignement, histoire --- Openbare gebouwen. --- Provinciaal Instituut voor Hoger Onderwijs [Gent]. --- Gent. --- burgerlijke architectuur; gebouwen; huisvesting
Choose an application
Documentation and information --- Netherlands --- 027.7 <492> --- Research libraries --- -Libraries --- Bibliotheken voor Hoger Onderwijs en universiteiten--Nederland --- Congresses --- -Bibliotheken voor Hoger Onderwijs en universiteiten--Nederland --- 027.7 <492> Bibliotheken voor Hoger Onderwijs en universiteiten--Nederland --- -027.7 <492> Bibliotheken voor Hoger Onderwijs en universiteiten--Nederland --- Libraries --- Academic libraries
Choose an application
Teaching aids --- Didactics of higher education --- 489.5 --- Didactiek --- Gidsen --- Hoger onderwijs --- Leermiddelen --- Onderwijsresearch --- 489.59 --- Schriftelijk studiemateriaal
Choose an application
Education, Higher --- Universities and colleges --- Research grants --- TEMPUS (Organisation) --- 489.1 ) Studiegidsen hoger onderwijs --- studiegidsen --- Europese gemeenschap
Choose an application
Teaching --- Secondary education --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- instellingen --- onderwijs --- SO (secundair onderwijs) --- scholen --- anno 1900-1999 --- Turnhout
Choose an application
De examinator in het HO heeft tot taak op een efficiënte wijzede bekwaamheid te evalueren die een student in het door hem gedoceerde curriculumonderdeel verworven heeft. Dit boek wil examinatoren helpen om van elk examen een 'geslaagd' gebeuren te maken. Het beschrijft concreet en stapsgewijs de daarbij terespecteren geboden. Deze worden vervolgens nader toegelicht voor twee examenvormen, die met open en gesloten vragen. De uitwerking daarvan is respectievelijk gericht op het mondelinge en op het zgn multiple choice-examen. Omdat de meeste docenten met deze laatste examenvorm nog weinig vertrouwd zijn, wordt uitvoerig stilgestaan bij het redigeren van meerkeuzevragen en bij de kwaliteitsanalyse van het multiple choice-examen als geheel.
evaluatie (onderwijs) --- examens --- HO (hoger onderwijs) --- Didactic evaluation --- vroedkundige opleiding --- didactiek --- Higher education --- Enseignement supérieur et universitaire --- Hoger en universitair onderwijs --- hoger onderwijs --- Education. --- 37.026 --- 371.27 --- 681.3*K32 --- #GBIB:CBMER --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- #KVHA:Didactiek --- #KVHA:Examineren; hoger onderwijs --- #KVHB:Examineren --- #KVHB:Hoger onderwijs --- 371.25 --- 378 --- 450 --- 489.54 --- examen --- examineren --- meerkeuzevragen --- onderwijs --- 484.4 ) * EVALUATIE - S.O. --- 371.26 --- Evaluaties --- Evaluatietechnieken --- Hoger onderwijs --- Onderwijs --- Onderwijsorganisatie --- 489.4 --- Activities, Educational --- Educational Activities --- Workshops --- Literacy Programs --- Training Programs --- Activity, Educational --- Educational Activity --- Literacy Program --- Program, Literacy --- Program, Training --- Programs, Literacy --- Programs, Training --- Training Program --- Workshop --- Students --- 371.21 --- Didaktiek--grondbeginselen --- Examens. Schriftelijke examens. Gestandaardiseerde proefwerken. Multiple choice. Objectieve studietoetsen. Studietoetsen. Examenvrees --- Computer and information science education: curriculum; self-assessment --- Pedagogie --- Didactische evaluatie --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Onderwijs; algemeen --- Examens (hoger onderwijs) --- Examens --- education --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- didactische principes --- algemeen. --- didactische principes. --- hoger onderwijs. --- 681.3*K32 Computer and information science education: curriculum; self-assessment --- 371.27 Examens. Schriftelijke examens. Gestandaardiseerde proefwerken. Multiple choice. Objectieve studietoetsen. Studietoetsen. Examenvrees --- 37.026 Didaktiek--grondbeginselen --- Hoger onderwijs. --- Algemeen. --- Didactische principes. --- Education --- 484.4 ) * EVALUATIE - S.O
Choose an application
Secondary education --- Teacher education. Teacher's profession --- Higher education --- 489.3 --- leraren ; opleiding ; adresboeken --- Europa --- Pedagogisch Hoger Onderwijs --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen.
Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|