Narrow your search

Library

FOD/SPF PO (5)

UAntwerpen (3)

KU Leuven (2)

Vlerick Business School (2)

KBR (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

UGent (1)

UHasselt (1)

ULB (1)

More...

Resource type

book (5)


Language

Dutch (3)

English (2)


Year
From To Submit

1991 (5)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Professionals: kwaliteit van het beroep
Author:
ISBN: 9020420003 Year: 1991 Publisher: Amsterdam Veen


Book
Next operation as customer (NOAC): how to improve quality, cost and cycle time in service operations
Author:
ISBN: 0814423469 Year: 1991 Publisher: New York (N.Y.): American Management Association


Book
De wakkere organisatie: scoren met kwaliteit
Authors: --- ---
ISBN: 9071542211 Year: 1991 Publisher: Schiedam Scriptum


Book
Interne marketing : hoe marketing effectief werkt in de eigen organisatie
Author:
ISBN: 9026715331 Year: 1991 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek gaat uit van de noodzaak om bij een goed verzorgde externe marketingfunktie ook een goed lopende interne marketing te hebben. Behandeld worden toepassing en technieken, hulpmiddelen en uitvoering van interne marketing in een 14-tal hoofdstukken. Uitstapjes worden gemaakt naar klantgerichtheid-, kwaliteitszorg-, dienstenmarketing- en communicatieprogramma's en -projecten. De auteur is organisatieadviseur met veel praktijkervaring op dienstenmarketinggebied. Een van de eerste boeken over dit deelgebied van de marketing. Voor de onderlegde marketeer veel bekends en weinig nieuwe visie. Uitgebreide literatuurlijst voor verdere verdieping. Interessant boek voor afdelingsmanagers met minder diepgaande kennis en medewerkers, die in dergelijke veranderingsprocessen zijn verzeild geraakt.


Listing 1 - 5 of 5
Sort by