Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Comparative education --- Comparative education. --- Education comparée --- Education, Comparative --- Education --- History
Choose an application
Comparative education --- Éducation comparée --- Comparative education. --- Education, Comparative --- Education --- Nihon Hikaku Kyōiku Gakkai --- 日本比較敎育学会
Choose an application
Education [Comparative ] --- Enseignement comparé --- Onderwijskunde [Vergelijkende ] --- Pédagogie comparée --- Vergelijkende onderwijskunde --- -Education change --- -Educational innovations --- Education --- Great Britain --- Japan --- Educational innovations --- Evaluation --- Comparative education --- Education - Great Britain. --- Education - Japan. --- Educational innovations - Great Britain - Evaluation. --- Comparative education. --- Education change --- -Education, Comparative --- Innovations, Educational --- Technological change in education --- Change, Educational --- Education reform --- Educational reform --- Reform, Education --- School reform --- Innovations --- Technological innovations --- Educational planning --- Educational change --- Educational technology --- History --- Experimental methods --- -Education --- Education, Comparative --- -Change, Educational --- -Evaluation
Choose an application
Comparative education --- Education [Comparative ] --- Enseignement comparé --- Onderwijskunde [Vergelijkende ] --- Pédagogie comparée --- Vergelijkende onderwijskunde --- Vergelijkende pedagogiek --- 37.012.5 --- #PBIB:1999.4 --- Vergelijkende opvoeding. Comparatieve pedagogie --- monografieën --- monografieën. --- 37.012.5 Vergelijkende opvoeding. Comparatieve pedagogie
Choose an application
Japan --- Japon --- Civilization --- Civilisation --- Education [Comparative ] --- Enseignement comparé --- Onderwijskunde [Vergelijkende ] --- Pédagogie comparée --- Vergelijkende onderwijskunde --- Business policy --- Education --- Great Britain --- Educational innovations --- Evaluation --- Comparative education --- Education - Great Britain. --- Education - Japan. --- Educational innovations - Great Britain - Evaluation. --- Comparative education.
Choose an application
In het centrale onderwijsbeleid worden drie componenten onderscheiden: de manier waarop het beleid de leerplannen en leerinhouden oplegt (het leerplanbeleid), de structuren waarbinnen de leerlingen hun schoolloopban doorlopen, de slectiemechanismen daartoe inbrengen, en de maatregelen die het beleid neemt om de kwaliteit van het onderwijs te bewaken. Deze drie componenten worden geconcretiseerd in en getoetst aan het onderwijsbeleid in Engeland, Frankrijk en de Duitse Bondsrepubliek. De resultaten van deze studie worden vergeleken met het beleid in België en Nederland. De conclusie uit deze vergelijkende studie is dat het onderwijsbeleid in Engeland, Frankrijk en de Duitse Bondsrepubliek geïnspireerd wordt door een technische rationaliteit, die onder twee varianten voorkomt: de bureaucratische en de responsieve. De auteur besluit met de beschrijving van een onderwijsbeleid vanuit een technisch-interactieve rationaliteit, een visie die zijn voorkeur wegdraagt. (Bron: covertekst)
-#SBIB:316.334.1O212 --- Europa 481.9 --- Secundair onderwijs-beleid --- Education, Secondary --- -#PEDA:Wielemans, Willy --- 37.014.5 --- High school education --- Secondary schools --- onderwijspolitiek - schoolpact --- Education (Secondary) --- 083109.jpg --- Secundair onderwijs ; Duitsland --- Secundair onderwijs ; Frankrijk --- Secundair onderwijs ; Groot-Brittannië --- Frankrijk, Engeland en Wales, Duitse Bondsrepubliek --- 373.5 --- Comparative education --- Education and state --- #SBIB:022.TOND --- #GSDBP --- #A91F2 --- Education, Comparative --- Education --- Education policy --- Educational policy --- State and education --- 373.5 Middelbaar onderwijs --- 373.5 Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Middelbaar onderwijs --- Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Onderwijsbeleid: nationaal --- Government policy --- Comparative education. --- Lerarenopleiding --- Algemeen. --- History --- #SBIB:316.334.1O212 --- #PEDA:Wielemans, Willy --- Theses --- Secondary education --- School management --- onderwijsbeleid --- SO (secundair onderwijs) --- C6 --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
Secondary education --- School management --- basisvorming --- SO (secundair onderwijs) --- France --- Netherlands --- Germany --- England --- Education permanente --- Enseignement --- Onderwijs --- Permanente vorming --- 373.5 --- Comparative education --- Education, Secondary --- -Academic collection --- #SBIB:316.334.1O323 --- #SBIB:316.334.1O364 --- #SBIB:316.334.1O221 --- #SBIB:HIVA --- #A91J2 --- 450.2 --- Basisvorming --- Duitsland --- Frankrijk --- Groot-Brittannië --- Nederland --- Onderwijsbeleid --- Onderwijsorganisatie --- Secundair onderwijs --- 0/3107.jpg --- Duitsland: secundair onderwijs --- Engeland: secundair onderwijs --- Frankrijk: secundair onderwijs --- Nederland: secundair onderwijs --- Children --- High school education --- High school students --- Secondary schools --- Education --- High schools --- Education, Comparative --- Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Cross-cultural studies --- Doelen en functies van algemeen middelbaar onderwijs --- Onderwijssociologie: curricula van middelbaar onderwijs --- Organisatie van het onderwijs: nationaal --- Politiek, wetgeving en organisatie --- Education (Secondary) --- History --- Comparative education. --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Cross-cultural studies. --- algemeen --- didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken --- onderwijsbeleid --- 481.9 --- algemeen. --- didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken. --- onderwijsbeleid. --- 373.5 Middelbaar onderwijs --- 373.5 Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Middelbaar onderwijs --- Algemeen. --- Didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken. --- Onderwijsbeleid. --- Academic collection --- Teenagers
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|