Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by

Book
De kern van de administratie en haar informatiefunctie
Author:
ISBN: 9010103838 Year: 1973 Publisher: Amsterdam Agon Elsevier


Book
Multicoordinate data presentation: a new technique for providing management information
Author:
ISBN: 0220663130 Year: 1977 Publisher: London Business Books


Multi
Rolgedrag in de organisatie: een empirische studie bij de afdelingen Organisatie en Efficiency van de Nederlandse ministeries
Author:
ISBN: 9026704380 Year: 1974 Publisher: Deventer Kluwer


Book
Slimmer notuleren
Authors: --- ---
ISBN: 901407381X Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn : Samsom,


Book
Vergaderen.
Author:
ISBN: 9013005519 Year: 2003 Publisher: Alphen aan den Rijn : Kluwer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voorzitter van een vergadering heeft geen gemakkelijke taak. Hij bepaalt de structuur, houdt doelen en prioriteiten in de gaten, zorgt ervoor dat de vergadering efficiënt verloopt, vat samen en maakt heldere afspraken. Dit boek gaat in op de verbale vaardigheden die daarbij van pas kunnen komen. Hoe leid je vergaderpunten doelgericht in? Wat zeg je als dingen door elkaar heen gaan lopen, als bijvoorbeeld deelnemers al een beslissing willen forceren terwijl de brainstormfase nog niet voorbij is? Hoe houd je veelpraters en zeurpieten op vriendelijke wijze bij de les en zorg je dat stille deelnemers ook hun bijdrage leveren aan de discussie? Hoe reageer je op onderling gepraat en menings- verschillen? Kortom, een uitermate praktisch boek voor iedere voorzitter die efficiënter wil vergaderen in minder tijd.


Book
Klantgericht telefoneren
Author:
ISBN: 9013005527 Year: 2003 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is onderdeel van de serie 'PMO-specials' en ligt in het verlengde van de praktijkgidsen voor manager en ondernemer. Het behandelt suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Aan de orde komen achtereenvolgens de klant, de telefoon als communicatiemiddel, bereikbaarheid, stemgebruik, gesprekstechnieken en negatief gedrag en het voeren van verschillende soorten gesprekken. Bevat handige checklists per hoofdstuk en bijlagen. De auteur is adviseur en verzorgt trajecten op het gebied van mondelinge en schriftelijke communicatie. Het boek is prettig geschreven en geeft veel praktische tips om te komen tot effectievere telefoongesprekken. Het is bestemd voor diegenen die de volgende telefoongesprekken voeren: informatie en instructie geven, telefonisch verkopen, klachten afhandelen, slecht nieuws brengen of telefonisch incasseren. Een praktische handleiding met waardevolle tips.


Book
Handboek bedrijfscorrespondentie
Authors: ---
ISBN: 9068904698 9068904736 9789068904734 9789068904697 Year: 1993 Publisher: Groningen: Nijhoff,


Book
Het is mooi geweest : het kantoor is geen pretpark
Authors: --- ---
ISBN: 9054665831 9055943509 Year: 2003 Publisher: Schiedam Roeselare Scriptum Roularta Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Platte organisatie, volop flexibiliteit, veel eigen verantwoordelijkheid in plaats van betutteling, en zelfontplooiing in plaats van routine: de tijdgeest van de moderne managementtrends maakt van de klassieke bedrijfscultuur een speeltuin voor uitbundig communicatief zelfvertoon. De wondere arbeidsmarkt van vandaag kent geen verliezers meer, alleen nog maar gemotiveerde en zelfbewuste teams die met hun emotionele intelligentie en sociale competentie één grote familie vormen.

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by