Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Communicatieve vaardigheden --- Evaluatie --- Toets --- Didactiek --- Moderne vreemde talen
Choose an application
Zelfsturend leren --- Taakgericht onderwijs --- Leren leren --- Remediërend onderwijs --- Secundair onderwijs --- Didactiek --- Moderne vreemde talen --- Llenguatge i llengües --- Ensenyament. --- Taalonderwijs
Choose an application
C?est parti 5/6 SET(OC) is een graadmodule voor de specifieke eindtermen van de pool Moderne Vreemde Talen.In een introductie en 5 werelddelen nemen we je mee door la Francophonie. Aan de hand van authentieke, originele bronnen en didactisch doordachte opdrachten verwerven je leerlingen inzicht in de taal als systeem, in de relatie tussen taal en cultuur en in de wijze waarop communicatie functioneert. Ze blijven daarbij werken in de herkenbare en vertrouwde structuur van C'est parti.Bron: https://www.vanin.be/nl/secundair-onderwijs/frans/cest-parti/cest-parti-voor-de-3de-graad-aso
Choose an application
Didactic evaluation --- Didactics of languages --- European Union --- 800.7 --- 800.7 Taalonderwijs. Taalverwerving --- Taalonderwijs. Taalverwerving --- Moderne vreemde talen --- Evaluatie --- Competenties --- Portfolio's --- Didactiek --- #KVHA:Taalonderwijs --- Competentie --- Portfolio --- Sport
Choose an application
Vreemdetalenonderwijs --- Vreemdetalenonderwijs en cultuur. --- culturele competenties. --- didactiek. --- intercultureel onderwijs --- interculturele communicatie --- Didactics of English --- talenonderwijs --- Engels --- Moderne vreemde talen --- Didactiek --- Intercultureel onderwijs
Choose an application
In de Tabascoklas legt de leraar het leerproces in handen van de leerder. Geleidelijk aan leert de leerling de verantwoordelijkheid op te nemen voor het eigen leren en eigenaarschap ervan te verwerven door er zelf sturing aan te geven tot in de evaluatie toe. Hij leert op ontdekkingstocht te gaan om vat te krijgen op de omringende wereld. Hierbij bouwt hij verder op bestaande ervaringen en leert hij van en met zijn medeleerlingen. Hij gebruikt de taal om het zingevingsproces te verwoorden en om er de relevante dagelijkse handelingen mee uit te voeren. En de leraar? Die kijkt toe en ziet hoe de motivatie voor betekenisvol leren verhoogt. Hij wordt omgeschoold tot coach van de taakcyclus en tot bouwer van een veilige leeromgving; gesteund door zijn collega's die samen met hem experimenteren om het leren terug te geven aan wie het toehoort : de leerling. Cd-rom bij het boek "Krachtig leren binnen een taakgerichte benadering". In de TABASCO klas legt de leraar het leerproces in handen van de leerder. Geleidelijk aan leert de leerling verantwoordelijkheid op te nemen voor het eigen leren en eigenaarschap ervan te verwerven door er zelf sturing aan te geven tot in de evaluatie toe. Hij leert op ontdekkingstocht te gaan om vat te krijgen op de omringende wereld. Hiertoe bouwt hij verder op bestaande ervaringen en leert hij van en met zijn medeleerlingen. Hij gebruikt de taal om het zingevingsproces te verwoorden en om er relevante dagelijkse handelingen mee uit te voeren. En de leraar? Die kijkt toe en ziet hoe de motivatie voor getekenisvol leren verhoogt. Hij wordt omgeschoold tot coach van de taakcyclus en tot bouwer van een veilige leeromgeving, gesteund door zijn collega's die samen met hem experimenteren om het leren terug te geven aan wie het toebehoort: de leerling. (Bron: covertekst)
Psycholinguistics --- zelfstudie --- talenonderwijs --- Didactics of languages --- didactische werkvormen --- Taakgericht onderwijs --- Didactiek --- Tabasco --- Zelfsturend leren --- Coöperatief leren --- Moderne vreemde talen --- Taalonderwijs --- Samenwerkend leren --- 050937.jpg --- 050938.jpg --- Vreemdetalenonderwijs: didactiek --- #gsdbP --- Didactiek. --- Taalonderwijs.
Choose an application
800.7 --- 456.2 --- 800.7 Taalonderwijs. Taalverwerving --- Taalonderwijs. Taalverwerving --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Moderne vreemde talen --- EU --- Didactiek --- Frans --- Competentiegericht onderwijs --- Europese Unie --- Didactics of languages --- Psycholinguistics
Choose an application
taalstudie --- talenonderwijs --- Didactics of languages --- European Union --- 800.7 --- 485.21 --- didactiek so : frans (ler) --- 800.7 Taalonderwijs. Taalverwerving --- Taalonderwijs. Taalverwerving --- Frans --- Moderne vreemde talen --- Evaluatie --- Didactiek --- Competenties --- Competentie --- Language planning --- Language and languages --- Langues --- Study and teaching. --- Planification --- Étude et enseignement
Choose an application
taalmethodes --- talenonderwijs --- didactiek --- Didactics of French --- Frans --- Moderne vreemde talen --- Didactiek --- Evaluatie --- Languages, Modern --- Second language acquisition --- Second language learning --- Language acquisition --- Foreign languages --- Languages, Foreign --- Languages, Living --- Living languages --- Modern languages --- Study and teaching --- Evaluation. --- Study and teaching&delete& --- Evaluation
Choose an application
Didactics of French --- Didactics of secundary education --- didactiek --- SO (secundair onderwijs) --- Frans --- Moderne vreemde talen --- Didactiek --- Français langue étrangère --- Frans als vreemde taal --- Franse taal --- Didactiek. --- French language --- Lesson planning --- Classroom management --- Français (Langue) --- Préparation de cours --- Classes (Education) --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Etude et enseignement --- Allophones --- Conduite
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|